اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی ارمنستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان این استان در نمایشگاه بین‌المللی ارمنستان خبر داد.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی ارمنستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سیدیاسر حسن‌پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برنامه‌ریزی برای حضور فعال شرکت‌های فناوری اطلاعات این استان در نمایشگاه بین‌المللی ITECH ارمنستان خبر داد.

وی گفت: شرکت جاپکو از شرکت‌های دانش‌بنیان بومی استان سمنان به‌عنوان همکار مجری این نمایشگاه بوده و شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان می‌توانند برای نمایش دستاورد خود در ایروان با شتاب‌دهنده جاپکو (مرکز نوآوری و توسعه تعاون سمنان) همکاری کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان عنوان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان این استان می‌توانند حول ۲۸ محور از طریق ثبت‌نام در سامانه غزال از حمایت ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بهره‌مند شوند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: طبق مذاکره صورت‌گرفته، شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات استان سمنان که از طریق جاپکو جهت پذیرش در این نمایشگاه اقدام کنند، از تخفیف ۱۰ درصدی در هزینه اجاره غرفه نمایشگاه و برخی خدمات ویژه در ایروان برخوردار می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایروان فرصتی مناسب برای معرفی و صادرات محصولات و خدمات به بازار ارمنستان و بازارهای اروپا است، ادامه داد: انتخاب شرکت تعاونی دانش‌بنیان جاپکو مجری مرکز منتای سمنان به‌عنوان همکار کارگزار نمایشگاه ITECH ارمنستان، افتخار بزرگی برای حوزه فاوای استان است.

فعالیت نمایشگاه از ۱۶ تا ۱۸ تیرماه آغاز می‌شود و مهلت ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان از دهم خردادماه در سامانه غزال به نشانی www.inif.ir امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول