اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به اسفراین تا پایان شهریور ماه بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور مذکور از پلیس راه اسفراین تا ورودی شهرستان اسفراین برای شهریور ماه ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد و آماده بهره‌برداری می‌شود.

۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به اسفراین تا پایان شهریور ماه بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: پروژه احداث باند دوم محور بجنورد به اسفراین که دارای مشکلات آزادسازی، تملک، جابجایی تیرهای انتقال برق، مشکلات مربوط به میراث فرهنگی و معارضین راه می‌باشد جهت رفع موانع و مشکلات به همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیاز است.

وی گفت: با پیگیری‌ها امیدواریم که شاهد کلنگ‌زنی قطعات بیشتری از این محور طی سال‌جاری باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی به مشکلات محور بجنورد به اسفراین اشاره کرد و افزود: مقرر شد، مشکلات ذکر شده طی یک ماه اخیر برطرف شود و پیمانکار قول داد ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور مذکور از پلیس راه اسفراین تا ورودی شهرستان اسفراین برای شهریور ماه ۱۴۰۱ به اتمام برسد و آماده بهره‌برداری شود.

قاسمی ادامه داد: مسائل و مشکلات ورودی و خروجی‌های این شهرستان جهت حل مسائل حوزه شهرسازی، واگذاری زمین جهت حل مشکل صنوف آلاینده، تخصیص ۴۰ هکتار زمین در راستای حل مشکل طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

وی در انتها خاطر نشان کرد: احداث ۱۰ کیلومتر باند دوم محور بجنورد به اسفراین از سمت ورودی شهرستان اسفراین تا پلیس راه پیشرفت ۲۵ درصدی دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول