اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام برای اشتغال‌زایی در مناطق محروم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به‌خصوص در مناطق محروم و آسیب‌پذیر آماده همکاری با جهاد دانشگاهی این استان است.

آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام برای اشتغال‌زایی در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حامد احمدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان بعدازظهر امروز در نشست با علی منصفی‌راد رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از آمادگی این ستاد برای همکاری با جهاد دانشگاهی در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مشترک و هم‌افزایی بیشتر در ارائه خدمت به جامعه خبر داد.

وی افزود: موضوع همکاری برای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در استان سمنان را حتماً در شورای اجتماعی استان مطرح می‌کنیم و ان‌شاءالله با ستاد مرکزی فرمان امام برای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در بنیاد برکت، بنیاد ۱۵ خرداد و ... رایزنی خواهیم کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان ادامه داد: ان‌شاءالله در بخش تأمین تجهیزات و زیرساخت لازم برای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری بتوانیم کمک کنیم.

احمدی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و علمی به کشور، امتحان خود را پس داده است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به‌خصوص در مناطق محروم و آسیب‌پذیر نیز آماده همکاری با مجموعه جهاد دانشگاهی استان سمنان است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول