اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رئیس کمیته امداد: امسال ۵۰۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: تا پایان امسال ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سطح کشور ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته امداد: امسال ۵۰۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی بختیاری ظهر امروز در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد کردستان اظهار کرد: وجود هماهنگی بین مجموعه مدیریتی استان کردستان زمینه را برای توسعه و رفع مشکلات این استان فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: کم‌کاری‌های گذشته فاصله کردستان را از جریان توسعه‌ در کشور دور کرده است هر چند ظرفیت‌های این استان فوق‌العاده بالاست اما آنگونه که باید تا کنون از آنها بهره‌گیری نشده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: تا پایان سال ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سطح کشور ایجاد می‌شود که سهم کردستان از این میزان ۱۳ هزار فرصت شغلی است‌.

وی با اشاره به اینکه امروز جشن اشتغال‌زایی برای سه هزار نفر برگزار شده است، افزود: سال گذشته برای6 هزار و 340 نفر از مردم استان کردستان برنامه‌ریزی شده بود که بیش از 7 هزار شغل و بیشتر از هدف‌گذاری محقق شد.

بختیاری عنوان کرد: کارآفرینانی که برای 20 مددجو شغل ایجاد کنند، تا سقف 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی می‌گیرند.

وی اضافه کرد: امسال برای نخستین بار در دولت سیزدهم در هفدهم فروردین ماه 25 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد و 10هزار میلیارد تومان کمیته امداد به حساب بانک‌های عامل واریز شده و پرداخت و تسهیلات آغاز شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول