اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی: تلاش برای بازگشایی ریل قطار در طبس ادامه دارد

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: از مجموع سه واگن واژگون شده قطار مشهد-یزد تاکنون ۲ مورد با کمک جرثقیل بلند شده و تلاش‌ها برای جابه‌جایی واگن مانده ادامه دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی: تلاش برای بازگشایی ریل قطار در طبس ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی دقیقی پیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  از ۱۱ سالن این قطار مسافربری، هشت سالن از ریل خارج شد که سه سالن به طور کامل واژگون شده و عملیات برای برگرداندن واگن‌ها به حالت اولیه در حال انجام است.

وی بیان داشت: از مجموع سه واگن واژگون شده قطار مشهد-یزد تاکنون ۲ مورد با کمک جرثقیل بلند شده و تلاش‌ها برای جابه‌جایی واگن مانده ادامه دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با ادامه تلاش‌ها پیش‌بینی می‌شود مسیر راه‌آهن در طبس که بر اثر خروج قطار مسافری مشهد- یزد از ریل بسته شد تا امشب بازگشایی شود.

قناعت با بیان اینکه همه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند، افزود: مسافران که در این حادثه آسیب ندیده یا مصدوم سرپایی بوده‌اند با قطار ویژه به طبس انتقال یافتند و از طبس با اتوبوس‌های پیش‌بینی شده به مقصد خود یعنی شهرستان یزد منتقل شدند.

وی مطرح کرد: با حضور مدیران و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی در محل وقوع حادثه، احتمالا تا شب این مسیر باز شود و فعالیت قطار مشهد- یزد از سر گرفته می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بیماران بد حال به طبس منتقل شده‌اند و کارهای تخصصی درباره آن‌ها در حال انجام است.

قناعت ادامه داد: بقیه مسافران در وضعیت مناسبی قرار دارند و از خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌کنیم که دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول