اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مرگ‌ومیرهای 700 نفری کرونا از یاد نمی‌رود/ تلاش ستودنی دولت سیزدهم در مهار کرونا

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در ابتدای دولت دولت سیزدهم تعداد فوتی های کرونا به حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در روز می رسید، و این مرگ و میرهای تلخ از یاد نمی‌رود تصریح کرد: شرایط کشور شرایط خوبی نبود کسب و کارها تعطیل شده بود و زندگی عادی مردم نیز مختل شد.

مرگ‌ومیرهای 700 نفری کرونا از یاد نمی‌رود/ تلاش ستودنی دولت سیزدهم در مهار کرونا

ولی اسماعیلی نماینده گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با اشاره به خبر صفر شدن آمار فوتی کرونا از قول وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: این که بعد از دو سال و ۳ ماه تلاش شبانه‌روزی مسئولین کادر درمان، متخصصان، پزشکان و پرستاران نتیجه داد و ما پنج شنبه گذشته یک روز بدون فوتی را تجربه کردیم، جای بسی خرسندی است.

 وی با بیان اینکه در ابتدای دولت دولت سیزدهم تعداد فوتی های کرونا به حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در روز می رسید، و این مرگ و میرهای تلخ از یاد نمی‌رود تصریح کرد: شرایط کشور شرایط خوبی نبود کسب و کار ها تعطیل شده بود و زندگی عادی مردم نیز مختل شد.

عضو ستاد ملی کرونا با بیان اینکه صفر شدن آمار فوتی کرونا نتیجه تلاش‌های دکتر عین اللهی، وزارت بهداشت، رئیس جمهور و دولت آقای رئیسی است، اضافه کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و عزم و اراده مسئولین دولت، شخص رئیس جمهور و وزارت بهداشت شاهد کنترل کرونا بودیم و امروز به مرحله رسیدیم که آمار فوتی کرونا به زیر پنج نفر و حتی روزی یک یا دو نفر می رسد.

اسماعیلی از زحمات اعضای این ستاد تشکر کرد و گفت: در جلسات ستاد هر هفته سه ساعت با حضور مسئولین ارشد نظام اقدامات استان به استان بررسی و راه حل ارائه می‌گردید.

وی همچنین از زحمات نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در راه اندازی طرح حاج قاسم سلیمانی و مبارزه محله محور با کرونا تقدیر کرد و افزود: مجموعه این عوامل دست بدست هم داد تا روزهای عادی به کشور بازگردد.

عضو ستاد ملی کرونا با بیان اینکه امیدواریم به روزی برسیم که هیچ هموطن ما به خاطر شرایط بیماری کرونا جان خود را از دست ندهد، افزود: این مستلزم آن است که مردم همچون گذشته همراه بوده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

اسماعیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام سلامت، پزشکان و پرستاران گفت: ما باید قدردان تلاش مسئولین وزارت بهداشت، کادر درمان دولت سیزدهم باشیم و آرامش فکری، روانی، روحی و زندگی عادی امروز مردم مدیون این تلاشهاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول