اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کشف ۳۳ تن روغن احتکار شده در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از کشف روغن خوراکی و آرد احتکار شده در استان قزوین خبر داد.

کشف ۳۳ تن روغن احتکار شده در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور اظهار کرد: در پی ارسال گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی در مورد کشف بیش از 33 هزار کیلو روغن خوراکی از یک واحد تولیدی در استان قزوین، پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی افزود: شعبه ویژه پس از رسیدگی با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را نظر به قانون تشدید محتکران و گرانفروشان علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از 7میلیارد و هشتصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن پور همچنین گفت: در گشت های مشترک برگزار شده تعزیرات حکومتی طی استان از یک کارگاه تولیدی رشته آشی در حومه قزوین در حدود 630 کیسه ارد یارانه ای کشف و ضبط شد. 

وی ادامه داد: در این راستا پرونده ای به عنوان خرید و فروش کالا خلاف ضوابط و مقررات و همچنین عرضه خارج از شبکه آرد تشکیل شد که پس از رسیدگی، شعبه ویژه متخلف را محکوم به عرضه کالا در شبکه توزیع و پرداخت بیش از 7 میلیارد و 700 میلیون ریال محکوم شد.

حسن پور ادامه داد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه برخورد ما با احتکار، کم فروشی و گران فروشی قاطع و بدون اغماض خواهد بود، افزود: افزایش محکومیت ها و تسریع در رسیدگی و اجرای احکام  جنبه پیشگیری داشته و سبب کاهش تخلفات می‌شود و اقدام متخلفین پس از مصوبات اخیر فاقد صرفه اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول