اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان در مصرف بیت‌المال خیلی مراقب باشند

امام جمعه کاشان با انتقاد از دست درازی به بیت‌المال و هزینه کردن‌های خارج از عرف، گفت: مسؤولانی که بیت‌المال در دسترس‌شان قرار دارد، خیلی در مصرف بیت‌المال مواظب باشند چرا که در روز قیامت باید میلیون‌ها نفر را بابت هزینه‌ای که انجام داده‌اند راضی کنند.

مسؤولان در مصرف بیت‌المال خیلی مراقب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید سعید حسینی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: مردم حرف امام را بشنوند و نگذارند حرف امام روی زمین بماند؛باید ببینیم خواسته امام زمان(عج) چیست تا برآورده کنیم.

وی با انتقاد از دست درازی به بیت‌المال و هزینه کردن‌های خارج از عرف خاطرنشان کرد: مسؤولانی که بیت‌المال در دسترس شان قرار دارد، خیلی در مصرف بیت‌المال مواظب باشند چرا که در روز قیامت باید میلیون‌ها نفر را بابت هزینه‌ای که انجام داده‌اند راضی کنند.

حسینی در ادامه با اشاره به دیدار مسؤولان شهرستان با استاندار اصفهان گفت: استاندار قول داد برای رسیدگی و رفع مشکلات شهرستان کاشان به صورت ویژه سفر دو روزه‌ای را در آینده‌ای نزدیک به کاشان خواهد داشت.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز ۱۴ خرداد خاطرنشان کرد: حضرت آقا در فرمایشاتی امام راحل را روح جمهوری اسلامی دانستند و فاصله خود را با ایشان فاصله نجومی عنوان کردند و این جمله نشانه تقوا و خودسازی رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با رای مردم اداره می‌شود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد هفت توصیه داشتند و این توصیه‌ها مهمترین نیازهای جوامع اسلامی است؛ رهبر معظم انقلاب در توصیه‌هایی فرمودند که نباید اجازه داد برخی افراد یا گروه‌ها القا کنند که کشور به بن بست رسیده است. 

حسینی ضمن اشاره به نزدیکی موسم حج تاکید کرد: خدا مدبر است و حج یکی از بهترین تدبیرهای الهی برای ساختن انسان و جامعه است؛ هم‌زیستی از جمله درس‌های حج است که سبک زندگی کردن را به انسان‌ها می‌آموزد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول