اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جشنواره خانوادگی جانبازان و معلولان در شمیرانات

اولین جشنواره بزرگ خانوادگی فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان شمیرانات برگزار شد.

جشنواره خانوادگی جانبازان و معلولان در شمیرانات

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، اولین جشنواره بزرگ خانوادگی فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولان شمیرانات ظهر امروز به همت اداره ورزش و جوانان شمیرانات، فرمانداری شمیرانات و همکاری تمامی ادارات، ارگان ها، شهرداری ها و هیئت های ورزشی در اردوگاه شهید باهنر نیاوران برگزار شد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیق شد که در دهه کرامت و در شب ولادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع)، جشنواره بزرگ خانوادگی فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین را در اردوگاه شهید باهنر در شهرستان شمیرانات برگزار کنیم.

وی گفت: الحمدلله شاهد این هستیم که بیش از پیش بینی های ما از این برنامه استقبال شد و این رویداد با محوریت هیئت های ورزشی شهرستان شمیرانات در حال برگزاری است و باید در کنار استعداد یابی، نشاط اجتماعی محقق شود و باید فعالیت های بدنی این گروه از جامعه افزایش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: با الگوگیری از این برنامه، ان‌شاءالله شاهد برنامه های این چنینی در شهرستان های دیگر باشیم و ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه، در نظر داریم برنامه هایمان را برای حمایت از توسعه فعالیت های بدنی این گروه افزایش بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول