اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یادواره شهدای موتلفه برگزار می شود/سفر دبیر کل موتلفه به زنجان

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: یادواره شهدای موتلفه اسلامی به مناسبت پنجاه و هفتمین سالروز شهادت نخستین شهدای موتلفه اسلامی در زنجان بر گزار می‌شود.

یادواره شهدای موتلفه برگزار می شود/سفر دبیر کل موتلفه به زنجان

رضا رحیم پور، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: موتلفه اسلامی ۱۷۳ شهید در راه مبارزات انقلاب اسلامی و اعتلای اسلام و همینطور دفاع مقدس و دفاع از حرم، تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است که دو تن از این شهداء مربوط به استان زنجان است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان افزود: شهید مدافع حرم خیر الله صمدی و شهید مظفر علی ذوالقدر جزو شهدای موتلفه اسلامی در استان زنجان هستند.

وی افزود: یادواره شهدای موتلفه اسلامی به مناسبت پنجاه و هفتمین سالروز شهادت نخستین شهدای موتلفه اسلامی روز چهارشنبه ۲۵ خرداد از ساعت ۱۷ با حضور مسئولان ارشد حزب موتلفه اسلامی، مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

رحیم پور ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور استان برای حضور در این آیین معنوی، از ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثار گران و فرهنگ و ارشاد استان و نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری زنجان برای همکاری در برگزاری این مراسم با شکوه تقدیر کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در سفر به زنجان، ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نیز آیت‌الله سید محمد حسینی در نشست خبری به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ خواهد داد.

وی همچنین یاد آور شد: به مناسبت ۲۶ خرداد سالروز شهدای موتلفه اسلامی،از خیابانی به نام شهید مظفر علی ذوالقدر از شهدای موتلفه رونمایی و ساخت یادمان این شهید موتلفه اسلامی در کرسف خدابنده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول