اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

طرح آبرسانی غدیر موجب افزایش سطح کیفی و کمی آب می‌شود

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: پروژه آبرسانی غدیر موجب افزایش سطح کیفی و کمی آب خواهد شد که این طرح توسط نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال انجام است.

طرح آبرسانی غدیر موجب افزایش سطح کیفی و کمی آب می‌شود

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پروژه آبرسانی غدیر، آب شرب مردم مرکز استان خوزستان و شهرهای آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان تامین می‌شود.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم به عنوان متولی این امر از سال ۸۸ کار خود را آغاز کرده و در فازهای مختلف کار انجام شده است‌.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: اخیرا با توجه به تنش آبی رودخانه کرخه و مشکلات این حوزه، یک طرح جایگزین از دز برای تامین و کمک آب غدیر پیش بینی شده که انجام رو به پایان است.

وی ادامه داد: عبور لوله‌های آب از زیر رودخانه کرخه از طریق آبی که از رود دز آمده و اتصال به ورودی اصلی آب غدیر که در منطقه «ام الدبس» است بناست تا  به زودی به پایان برسد.

حسن شاهوار پور تصریح کرد: با انجام‌ این پروژه شاهد افزایش سطح کیفی و کمی آب خواهیم بود. این یکی از اقدامات خوبی است که نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال انجام آن هستند.

وی بیان کرد: امروز با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون وزیر نیرو و دیگر متولیان امر برنامه زمان‌بندی اتمام کار مورد بررسی قرار گرفت و بناست تا روزهای آینده این اتفاق انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول