اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آیا یکسان سازی قیمت قبور ممکن است؟

جمعی از مخاطبان فارس خواستار یکسان سازی قیمت قبور در شهرهای مختلف شدند.

آیا یکسان سازی قیمت قبور ممکن است؟

به گزارش خبرنگار فارس، اخیرا جمعی از مخاطبان فارس با ثبت کمپینی در سامانه فارس من نسبت به یکسان نبودن قیمت قبور در شهرهای مختلف و افزایش قیمت قبر نسبت به موقعیت مکانی آن اعتراض کردند و خواستار یکسان سازی قیمت قبور شدند.

در توضیح  این کمپین عنوان شده است، قبرستان هایی که مثل شهرهای نقاط مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند. آیا در قبرستانی که مثلا قبر بَرِ خیابان باشد یک قیمت است و اگر در نقطه دور قبرستان باشد قیمت دیگر. در قبرستان‌ها عده‌ای برای خود مقبره خانوادگی می‌سازند که هزینه‌ای که برای صرف آن مقبره می‌شود را یک آدم معمولی نمی‌تواند برای خانه خود صرف کند.

این شرایط در پایتخت نیز وجود دارد. در تهران علاوه بر سازمان بهشت زهرا (س) که قبور دارای قیمت مصوب هستند، چندین قبرستان دیگر وجود دارد که عمدتا زیر نظر سازمان اوقاف فعالیت می کنند.

امامزاده صالح، شاه عبدالعظیم، قبرستان دولاب، ابن بابویه و ...  از جمله این قبرستان ها هستند.

به نظر می رسد تعادل سازی قیمت قبور از عهده شهرداری ها خارج است و باید در این باره چند دستگاه موازی که در این زمینه تصمیم گیرنده هستند به اجماع برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول