اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همزمان با سفر رئیسی به اصفهان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان سمیرم می‌رود

فرماندار سمیرم گفت: هم‌زمان با بیست و پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان اصفهان، سید حمید سجادی وزیر ورزش‌ و جوانان به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در این سفر، در شهرستان سمیرم حضور پیدا می‌کند.

همزمان با سفر رئیسی به اصفهان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان سمیرم می‌رود

مراد الیاس‌پور فرماندار شهرستان سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم گفت: هم‌زمان با بیست و پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان اصفهان، سید حمید سجادی وزیر ورزش‌ و جوانان به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در این سفر، روز پنجشنبه ۲۶ خردادماه، در شهرستان سمیرم حضور پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، آیت الله سید ابراهیمی رئیسی در بیست و پنجمین سفر استانی روز پنجشنبه ۲۶ خردادماه به اصفهان سفر خواهد کرد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در خصوص جزئیات این سفر گفت: برای این سفر در خصوص مسائل اولویت‌دار اصفهان نظیر آب، فرونشست، آلودگی هوا، همچنین در بخش‌های مختلف نظیر صنعت، فرهنگ و مسکن و راه جمع‌بندی‌های قابل قبولی انجام شده است تا در این سفر به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه این سفر یک روزه خواهد بود، گفت:بازدید‌های متعدد، جلسات با نخبگان و اقشار مختلف و شرکت در جلسه اداری استان از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر به اصفهان است.

مرتضوی تصریح کرد:در روز چهارشنبه و پنجشنبه مردم از ساعت۸ تا ۲۱ به صورت مستمر می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ درخواست‌های خود را مطرح کنند، تلاش شده با تعداد پاسخگوهای متعدد بتوانیم پاسخگویی جامعی به درخواست‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول