اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تعطیلی دو ساله فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای فهرج/جوانان جویای مهارت را دریابید

رئیس شورای اسلامی شهر فهرج گفت: قریب به دو سال است فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای فهرج تعطیل شده و نیمه فعال است و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ارائه نمی‌دهد و تنها دو نفر نیروی افتخاری در این مرکز مشغول به‌کارند که درب آن بسته نباشد.

تعطیلی دو ساله فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای فهرج/جوانان جویای مهارت را دریابید

رضا علیزاده رئیس شورای اسلامی شهر فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای از سال  ۱۳۹۰ در شهرستان فهرج راه‌اندازی و تا سال ۱۳۹۲ به‌عنوان نمایندگی فنی‌ و حرفه‌ای به مردم خدمات ارائه می‌کرد و از سال ۱۳۹۲ با چارت سازمانی به‌صورت مستقل راه‌اندازی شد و در این راستا تعدادی نیرو برای مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فهرج استخدام شده است.

وی با بیان اینکه نیروهایی که به نام فهرج به‌کارگیری شده‌اند در شهرستان دیگر مشغول به‌ کار هستند، افزود: ‌‌اکنون قریب به دو سال است فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای فهرج تعطیل شده و نیمه فعال است و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ارائه نمی‌دهد و تنها دو نفر نیروی افتخاری در این مرکز مشغول به‌کارند که درب آن بسته نباشد.

علیزاده افزود: نیروهایی که برای این مرکز استخدام شده و در چارت سازمانی این اداره هستند  بومی نیستند و  به‌خاطر مشکلات ایاب و ذهاب به فهرج نمی‌آیند و اگر بومی بودند در شهرستان خدمت می‌کردند.

وی تصریح کرد: از مسئولان درخواست دارم یا این نیروها را به فهرج برگردانند یا نیروهای جدید، استخدام و به کار بگیرند تا جوانان و دانش آموزانی که در فصل تابستان بیکار هستند و دنبال حرفه آموزی و کار فنی هستند آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

علیزاده در ادامه ابراز کرد: فهرج شهرستانی محروم است و جوانان این شهرستان به‌دنبال فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستند تا بتوانند از این طریق جذب بازار کار شوند که این موضوع ضرورت فعال‌بودن مرکز فنی و حرفه‌ای را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول