اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جلسه دولت با نمایندگان کانون بازنشستگان درباره همسان‌سازی حقوق برگزار می‌شود

نشست دولت، مجلس و نمایندگان کانون بازنشستگان کشور درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری برگزار خواهد شد.

جلسه دولت با نمایندگان کانون بازنشستگان درباره همسان‌سازی حقوق برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، امروز شنبه (28 خرداد) نشست دولت، مجلس و نمایندگان کانون بازنشستگان کشور درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری برگزار خواهد شد.

در این جلسه قرار است درصد افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین اعتراضات این قشر درباره قانون همسان سازی حقوق مورد توجه و بررسی قرار بگیرد.

به گزارش فارس، پس از ۱۵سال همچنان اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان با موانع بسیاری روبه‌روست و در یک دهه اخیر اعتراض‌ها و تجمعات بازنشستگان نیز در شهرهای مختلف در اعتراض به عدم اجرای  دقیق این قانون رخ داده است. تجمعاتی که امسال نیز ۱۶ شهر برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

 یکشنبه هفته جاری یعنی در روزی که تعطیل رسمی محسوب می‌شد اعلام شد که حقوق بازنشستگان غیرحداقل بگیر ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و این در حالی است که شورای عالی کار افزایش ۳۸ درصدی را تصویب کرده بود. البته این اتفاق مختص به بودجه ۱۴۰۱ نیست و عدم اجرای این قانون دست‌کم در یازده سال گذشته منجر به تجمعات و اعتراضات بازنشستگان شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول