اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ثبت‌نام ۱۸۲۰ نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن خراسان‌جنوبی

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون از خراسان‌جنوبی تعداد یک هزار و ۸۲۰ نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام ۱۸۲۰  نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا محمدنژاد، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تاکنون از خراسان‌جنوبی تعداد یک هزار و ۸۲۰ نفر در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی ثبت‌نام کردند.

وی بیان داشت: ثبت‌نام مسابقات قرآنی بخش آوایی انفرادی تا ۳۱ خردادماه و در بخش معارفی نیز تا ۱۰ تیرماه سال جاری تمدید شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی افزود: بخش آوایی شامل حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز، حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی شامل مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم و بخش معارفی هم شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه است.

محمدنژاد با بیان اینکه مسابقات ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال برگزار می شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان به ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.quraniran.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری مسابقات بعد از اتمام ثبت‌نام اعلام خواهد شد و نفرات برتر شهرستانی هر بخش به مرحله استانی و نفرات برتر استانی نیز به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به مدرسه قرآن استان، مطرح کرد: این مدرسه شبانه‌روزی که در حسینیه امام رضا(ع) بیرجند دایر است هر ساله پذیرای قرآن‌آموزان برای حفظ قرآن است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: دوره قرآنی این مدرسه که از مردادماه سال گذشته آغاز و تا شهریورماه امسال ادامه دارد تعداد ۳۰ نفر از آقایان موفق به حفظ قرآن می‌شوند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول