اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ارائه نان سنتی در فروشگاه ها ممنوع است

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: واحدهای صنفی در نظر داشته باشند که ارائه نان سنتی در فروشگاه ها ممنوع است چرا که به دلایل بهداشتی و مدیریتی باید ممنوعیت صورت گیرد.

ارائه نان سنتی در فروشگاه ها ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، میثم پیله فروش در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم ترین مصوبه جلسه امروز ستاد تنظیم بازار، ملزم کردن اصناف برای ثبت QR کد در واحدهای صنفی است تا بتوانیم نظارت هوشمند بر واحدها را توسط مردم و با اپلیکیشن هایی که سازمان صمت معرفی می کند داشته باشیم.

وی افزود: با ثبت QR کد هم کار بازرس ها و هم کار مردم آسان می شود و به وسیله تلفن های همراه خود می توانند واحدهای صنفی را بشناسند و مسائلی که در واحد صنفی اتفاق می افتد را ثبت کنند.

پیله فروش خاطر نشان کرد: واحد های صنفی که مردم از آن رضایت دارند را نیز می توانند توسط این اقدام ثبت کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: برای نانوایی های صنعتی مصوبه خوبی داشتیم که واحدهای صنفی برای ارائه نان بهداشتی در فروشگاه ها باید از طریق واحدهای صنعتی نان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی در نظر داشته باشند که ارائه نان سنتی در فروشگاه ها ممنوع است چرا که به دلایل بهداشتی و مدیریتی باید ممنوعیت صورت گیرد.

پیله فروش عنوان کرد: اگر واحد صنفی بخواهد نان ارائه کند حتما باید از واحدهای صنعتی دارای پروانه بهداشتی نان خریداری کند و هم چنین تاکید شد نان سنتی در فروشگاه ها حتما از طریق واحدهایی که بهداشت اجازه داده و اجازه فعالیت دارند باید ارائه شود.

وی اعلام کرد: برخی از مرغ داران از کشتارگاه ها گلایه داشتند که  مصوب شد جهاد کشاورزی نرخ خدماتی که کشتارگاه ها ارائه می دهند را تعیین و پیگیری کند و نظارت بر کشتارگاه ها از طریق تعزیرات نیز  ادامه پیدا خواهد کرد.

پیله فروش گفت: برای خرید گندم هم به طور پیوسته نظارت صورت می‌گیرد و هم اقدام می شود تا بتوانیم گندم کشاورزان را خرید تضمینی داشته باشیم با قیمت های اعلام شده که دو برابر قیمت سال گذشته است.

وی تاکید کرد: در ارتباط قیمت شیرینی هم برای واحدهای شیرینی پز و قنادان نرخ جدید اعلام و با توجه به افزایش قیمت های مواد اولیه قیمت منصفانه ای برای واحدها در نظر گرفته شد که هم مردم و هم قنادها راضی باشند.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین در پایان گفت: طبق مصوبه شورای سران، موجرها قیمت را بیش از 20 درصد نمی توانند افزایش دهند و با نظارتی که صورت می گیرد امیدوارم بتوانیم محقق کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول