اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما| «از سرنوشت» و «حکم رشد» پربیننده‌های خردادماه تلویزیون

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، «از سرنوشت 4» و «حکم رشد» پربیننده ترین سریال‌های سیما در نیمه اول خرداد 1401 بوده است.

آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما| «از سرنوشت» و «حکم رشد»  پربیننده‌های خردادماه تلویزیون

به گزارش خبرگزاری فارس، نتایج نظر سنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما نشان می‌دهد از بین سریال‌های جدید پخش شده در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱، سریال «از سرنوشت ۴» از شبکه دو با ۲۶/۴ پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده است. بر اساس این نظر سنجی این سریال رضایت ۸۵/۸ درصد بینندگان را در حد زیاد کسب کرده است.

همچنین سریال های «حکم رشد» از شبکه سه با ۲۲/۳ درصد بیننده و کسب رضایت ۷۷/۷ درصدی و «فرمانروای نقابدار» از شبکه پنج با ۷ درصد بیننده و کسب رضایت ۹۳ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نظر سنجی، میزان بیننده سریال‌های تکراری سیما در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱  نیز بررسی شد. از میان سریال‌های تکراری سریال «ستایش ۱» از شبکه آی فیلم با ۱۹/۱ درصد بیننده پربیننده‌ترین سریال تکراری بوده است. همچنین ۷۹/۵ درصد بینندگان سریال « ستایش ۱» از این سریال در حد زیاد رضایت داشته‌اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، سریال «از سرنوشت ۴» با ۲۶/۴ درصد پربیننده ترین سریال سیما در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز بوده است.

همچنین در همان ظرف زمانی، سریال های «حکم رشد» از شبکه سه با ۱۶/۹ درصد بیینده و کسب رضایت ۷۵/۲ درصدی و « فرمانروای نقابدار» از شبکه پنج با ۶/۱ درصد بیننده و کسب رضایت ۹۳/۹ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول