اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

کابینت شاپ فروشگاه برتر برای خرید تجهیزات و اکسسوری کابینت

هر زن خانه داری، ترجیح می دهد که بهترین وسایل را برای آشپزخانه ی خود تهیه کند. در این میان اهمیت کابینت و تجهیزات مربوط به آن از هر چیز دیگری بیشتر است.

کابینت شاپ فروشگاه برتر برای خرید تجهیزات و اکسسوری کابینت

زمانی که تصمیم به خرید یا اجاره ی خانه می گیرید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، آشپزخانه و کابینت های آن است. چه بخواهیم و چه نخواهیم، آشپزخانه، قلب مرکزی هر خانه ای است و می تواند به محل تجمع و معاشرت افراد خانواده تبدیل شود. به همین دلیل است که استفاده از بهترین وسایل در آن، اهمیت زیادی پیدا می کند.

در این مطلب از کابینت شاپ می خواهیم به خرید تجهیزات و اکسسوری کابینت اشاره کنیم و بگوییم که به کدام یک از آنها احتیاج پیدا خواهید کرد.

در واقع تجهیزات و اکسسوری کابینت ها به قدری زیاد هستند که انتخاب یکی از میان آن ها، کار ساده ای نیست. در این مطلب به برخی از مهم ترین ها اشاره می کنیم و به شما کمک می کنیم که انتخاب درست تری داشته باشید. اگر این موضوع برایتان جالب است توصیه می کنیم تا انتها ما را همراهی کنید.

تجهیزات داخل کابینتی

یکی از بهترین وسایل و اکسسوری هایی که می توانید برای کابینت های خود خریداری کنید، وسایل و تجهیزات داخل کابینتی است که معمولا برای منظم کردن فضای آشپزخانه به کار می آیند.

این تجهیزات شامل موارد زیر است:

·        جا قاشق و چنگال داخل کابینتی: همان طور که از نامش نیز پیداست، برای نظم دادن به قاشق و چنگال به کار می آید و می تواند در حفظ نظم و ترتیب داخل کشو، بسیار کمک کننده باشد. این وسیله معمولا در کشوهای قرار می گیرد و برای هر یک از قاشق ها، چنگال ها و ملاقه ها جای مخصوصی در نظر می گیرد. به این ترتیب شما می توانید به محض این که به یکی از آنها احتیاج پیدا کردید، خیلی سریع به آن دسترسی داشته باشید.

·        سبد سیب زمینی و پیاز داخل کابینتی: این یکی هم برای مرتب کردن و نظم دادن به سبدهای سیب زمینی و پیاز است. معمولا این سبد دارای دو محفظه ی جداست که می توانید پیازها و سیب زمینی های خود را از معرض دید خارج کرده و آن ها را در سلامت نگه دارید.

·        پریز توکار: یکی دیگر از تجهیزات بسیار خوب داخل کابینتی که در آشپزخانه به کار می آید، پریزهای توکار هستند. سیم های این پریزها را می توان از داخل کابینت کشید و به این ترتیب ظاهر تمیزتر و مدرن تری به آشپزخانه داد. به هر حال فراموش نکنید که آشپزخانه پر از وسایل برقی است که تمام آن ها نیاز به پریز دارند. به همین دلیل استفاده از پریزهای توکار، محیط آشپزخانه را خلوت تر نشان می دهد و از به هم ریختگی سیم های برق جلوگیری خواهد کرد.

·        آبچکان ها: یکی دیگر از بهترین وسایلی که به عنوان تجهیزات و اکسسوری کابینت به کار می رود، آبچکان هستند. این وسایل که در انواع و اقسام زیادی نیز تولید می شوند، برای آویزان کردن ظروف شسته شده به کار می آیند. برخی از این آبچکان ها در کابینت بالای سینک قرار می گیرند و شما می توانید ظروف بزرگ تری مثل قابلمه ها را روی آن قرار بدهید تا کاملا خشک شود. نوع دیگری از آبچکان ها نیز وجود دارد که روی سینک قرار می گیرد و بیشتر به کار خشک کردن ظروف کوچک تر مثل بشقاب ها و کاسه ها می خورد. به طور کلی این وسیله برای هر آشپزخانه ای ضروری است. اما در صورتی که از مدل داخل کابینتی آن استفاده کنید، می توانید نظم بیشتری به محیط بدهید.

·        سبدهای سوپر مارکت: زمانی که خرید خود را از سوپرمارکت انجام می دهید، برخی از آن ها را در یخچال می گذارند و برخی دیگر وارد کشوها و کابینت ها می شوند. اما قبول کنید که این کار می تواند نظم موجود در کابینت را به هم بزند. در این جاست که استفاده از سبدهای سوپر مارکت بسیار توصیه می شود. این سبد ها به شکل های مختلفی تولید می شوند و می توانید آنها را در داخل کابینت قرار دهید. به این ترتیب خریدهایی مثل قوطی های کنسرو، رشته های ماکارونی و ...را می توان در این سبد ها قرار دهید و نظم خوبی برقرار کنید.

·        سبدهای شوینده: اگر همین الان کابینت زیر سینک آشپزخانه را باز کنید، احتمالا با انبوهی از شوینده ها مواجه خواهید شد. این مسئله در میان تمام ایرانیان ردخور ندارد. اما استفاده از یک سبد شوینده ی داخل کابینتی می تواند بهترین گزینه ی موجود باشد. به این ترتیب از نفوذ رطوبت به داخل این شوینده ها جلوگیری خواهید کرد.

ابزارآلات کابینتی

یکی دیگر از مهم ترین تجهیزات و اکسسوری های مربوط به کابینت، یراق آلات کابینت است. این یراق آلات را می توان به دسته بندی های مختلفی تقسیم کرد اما شاید مهم ترین آن ها، دستگیره کابینت باشد.

دستگیره های کابینتی انواع و اقسام زیادی دارند و شما با توجه به سلیقه ی خودتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

به طور کلی چند نوع دستگیره داریم:

·        دستگیره های کلاسیک: این نوع از دستگیره های کابینتی، همان طور که از نامشان نیز پیداست ظاهری کلاسیک دارند و بیشتر به درد خانه هایی می خورند که دکوراسیون شیک و کلاسیک دارند. معمولا این دستگیره ها دارای نگین هستند. البته نوع ساده ی استیل آن ها را نیز می توان تهیه کرد.

·        دستگیره های مدرن: این نوع دستگیره ها نیز به درد فضاهای مدرن و ساده می خورند. شکل و ظاهر این دستگیره ها کمترین طرح و پیچیدگی ممکن را دارد و معمولا از جنس فلزاتی مثل استیل ساخته می شوند. ظاهر دستگیره های مدرن بسیار مینیمال و خاص است و برای کسانی که به دنبال سادگی و آرامش هستند، بهترین گزینه به حساب می آیند.

·        دستگیره های مخفی: نوع دیگری از دستگیره ها وجود دارند که زیر مجموعه ی دستگیره های مدرن به حساب می آیند. این دستگیره ها به طور مخفی کار شده اند و سطح برجسته ای روی درب کابینت به وجود نمی آورند. این دستگیره ها علاوه بر این سطح یکدست صافی روی کابینت به وجود می آورند و بسیار شیک هستند، خطر برخورد سر افراد با دستگیره کابینت را نیز کاهش می دهند و به همین دلیل است که محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرده اند.

به طور کلی دستگیره های کابینت را می توان در انواع و اقسام زیادی تهیه کرد. کافیست سری به بازار اکسسوری و تجهیزات کابینت بزنید تا متوجه شوید از چه صحبت می کنیم.

سخن نهایی

اما در صورتی که از علاقه مندان به خرید آنلاین هستید، ما کابینت شاپ را به شما معرفی می کنیم.

این فروشگاه آنلاین، صدها محصول و تجهیزات کابینتی ارائه می کند و شما می توانید با دنیایی از تنوع مواجه شوید. قیمت های تمامی این محصولات مناسب و به صرفه هستند و شما با خیالی آسوده می توانید خرید خود را انجام دهید.

در نهایت باید اشاره کنیم که کابینت شاپ با وسواسی مضاعف، محصولات و کالاهای خود را عرضه می کند تا این اطمینان برای مشتریان حاصل شود که بهترین و مرغوب ترین جنس ها را خریداری خواهد کرد.

در نهایت امیدواریم که توانسته باشیم شما را در امر خرید تجهیزات و اکسسوری کابینت کمک کرده باشیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول