اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

زنجیره تولید بخش کشاورزی و دامپروری در خراسان‌شمالی ایجاد شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم استان در حوزه آب، کشاورزی، دامپروری مشکلاتی دارند در صورتی که این استان قطب کشاورزی و دامداری است و امید است زنجیره ای که نیاز است ایجاد شود تا مشکلات مردم این خطه حل شود.

زنجیره تولید بخش کشاورزی و دامپروری در خراسان‌شمالی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در محل سالن دانشگاه آزاد بجنورد و با حضور رئیس جمهور و اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: خراسان شمالی با جمیعت حدود یک میلیون نفر دارای مردمانی انقلابی، مسئولیت پذیر، حاضر در صحنه در مواقعی نیاز، با اقوام مختلف در کنار هم با همدلی و وحدت زندگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه همدلی اقوام کرد، ترک، تات فارس، ترکمن همه با هم در کنار هم مثال زدنی است، گفت: در استان خراسان شمالی بین شیعه و سنی، هیچ زمان چالش نبوده است و همیشه همراه با نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: استان خراسان شمالی فرماندهان باغیرت و شجاعی در میادین نبرد داشته است.

وی گفت: در انتخابات نظام جمهوری اسلامی بیشترین مشارکت سهم خراسان شمالی بوده است، شیعه و سنی پای صندوق های رای حاضر شدند، اهل سنت خراسان شمالی همچون شیعه سخن مقام معظم رهبری را پیشه راه قرار دادند و در انتخابات سال گذشته همچون همیشه حماسه ای خلق کردند.

حجت الاسلام نوری افزود:  البته این استان با تمام ظرفیت هایی که دارد محرومیت هایی نیز دارد که امیدواریم حضور ریاست جمهور بتواند بخشی از محرومیت ها را برطرف کند.

وی با بیان اینکه مردم استان مشکلاتی دارند که در حوزه آب کشاورزی، دامپروری است، گفت: استان قطب کشاورزی و دامداری است و امید است زنجیره ای که نیاز است ایجاد شود، آسیب های اجتماعی با نگاه ویژه ای رفع و تسهیلات درنظر گرفته شود.

وی بیان داشت: با تمام مشکلاتی که داریم، امید است حضور رییس جمهور خیر و برکت باشد زیرا با سفر رهبری به استان بخش عمده ای از مشکلات رفع شد، انتظار این است که نگاه ویژه ای به استان داشته باشید.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: مردم اعلام می کنند با تمام مشکلات پای انقلاب و نظام و ولایت و رهبرشان خواهند ماند.

انتهای پیام/ آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول