اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

برخورد قاطع دستگاه قضا با فساد موجب امید است

حجت‌الاسلام علی زاهددوست گفت: اجرای عدالت همچنان باید با اقتدار و پرقدرت ادامه پیدا کند و رضایتمندی مردم در همه ادارات و نهادها از جمله قوه قضائیه یک اصل مهم است باید توجه جدی شود.

برخورد قاطع دستگاه قضا با فساد موجب امید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمدامین حیدری: حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه های نماز جمعه امروز شهر خورموج اظهار داشت: از جمله انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضائیه اجرای عدالت است و تلاش برای رضایتمندی مردم، ارتباط با بطن مردم، حضور در میان مردم است که لازم است این دو هدف مهم پیگیری، تاکید و در قوه قضائیه به نحو مطلوب‌تر و بهتر اجرای عدالت عملیاتی شود.

امام جمعه دشتی ادامه داد: اجرای عدالت همچنان باید با اقتدار و پرقدرت ادامه پیدا کند و رضایتمندی مردم در همه ادارات و نهادها از جمله قوه قضائیه یک اصل مهم است باید توجه جدی شود.

حجت‌الاسلام زاهددوست افزود: یکی از شاخص‌های مهم موفقیت یک اداره این است که آیا مردم در زمان رجوع آیا رضایت دارند یا ندارند که اگر رضایت ندارند باید چاره‌اندیشی اساسی شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد به عنوان شعار به آن نگاه نکنیم، خاطرنشان کرد: هر کجا زمینه فساد وجود داشت و دستگاه قضایی ما به قدرت با مسائل برخورد کرد امید در جامعه افزوده می‌شود و مردم به آینده انقلاب امیدوار می‌شوند.

حجت‌الاسلام زاهددوست عنوان کرد: با توجه به شرایط بحرانی در منابع آبی، صرفه جویی تنها راه علاج مدیریت بحران آب است. همه ما باید توجه کنیم که صحیح‌ترین، کارآمدترین و شاید تنها راه مقابله با تنش‌های آبی تغییر و اصلاح نحوه نگرش تک تک افراد جامعه به مقوله مصرف در منابع آبی است.

وی همچنین به جریانات سیاسی انقلابی در سراسر استان اشاره نموده و گفت: جریانات انقلابی را دعوت می‌کنیم به اینکه با وحدت و قوت حول محور ولایت و حمایت از دولت انقلابی انسجام خودشان را حفظ کنند و دولت انقلابی به حمایت جریان انقلابی برای تحقق وعده‌های خود و انتظارات مردم نیاز دارد.

امام جمعه دشتی گفت: شرایط امروز کشور و استان ما اقتضا می‌کند همه‌ی جریانات انقلابی متحد و منسجم و برادروار دست در دست هم بگذارند و دولت مردمی و نماینده عالی دولت؛ استاندار محترم را حمایت کنند تا خدای نکرده اختلاف و چنددستگی موجب تضعیف روحیه مدیران ما نشود و فایده انسجام نیز برای خدمت به مردم باشد.

حجت‌الاسلام زاهددوست اضافه کرد: دو روز گذشته همراه دادستان محترم از یک مجتمع مسکونی در شهر خورموج بازدید کردیم که این مجتمع سال‌هاست نیمه تمام و معطل مانده است و ساختمانی با ۱۲۲ واحد مسکونی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی بخاطر یک اختلاف نظر بین بانک و پیمانکار از سال ۱۳۸۶ تا کنون و یعنی ۱۵ سال بلاتکلیف مانده است و در حال مستهلک شدن است.

امام جمعه دشتی گفت: سوال من این است در شرایطی که جوانان ما در همین شهر خورموج هستند که آرزوی خانه دار شدن دارند و خانه دار شدن برای آن‌ها به یک رویا تبدیل شده چرا باید یک مجتمع مسکونی با ۱۲۲ واحد مسکونی ۱۵ سال ناتمام و بلااستفاده باشد و کسی راجع به این موضوع اقدامی نکرده باشد؟! از دادستان محترم تقاضا می‌کنم با جدیت وارد این موضوع شوند و در همین هفته قوه قضائیه این مساله را به نفع مردم تعیین تکلیف کنند و وضعیت مطالبات بانک نیز از راه‌های دیگر دنبال شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول