اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مسببان برگزاری تجمع هنجارشکنانه در بلوار چمران شیراز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: چند نفر از لیدرها و مسببان برگزاری تجمع هنجارشکنانه در بلوار چمران شیراز دستگیر شدند.

مسببان برگزاری تجمع هنجارشکنانه در بلوار چمران شیراز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: روز چهارشنبه یکم تیرماه کلیپی در فضای مجازی با محتوای برپایی تجمع مختلط ورزشی در بلوار شهید چمران شیراز در  فضای مجازی منتشر شد که احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد.

 وی گفت: با توجه به اینکه برابر قانون این اقدام جرم بوده و به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با مسببان و عوامل این تجمع،  بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و مطلع شدند که پس از برگزاری تجمع مختلط ورزشی در محوطه بازی اسکیت برد متاسفانه تعدادی از افراد بدون رعایت ملاحظات شرعی و موازین قانونی  در پایان مراسم ورزشی اقدام به کشف حجاب کردند که روز گذشته دوم تیرماه با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از مسببان و عوامل مرتبط با این تجمع شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: برگزاری هرگونه تجمع ورزشی یا غیرورزشی مختلط بدون رعایت موازین شرعی و قانونی از نظر پلیس ممنوع بوده و خلاف مقررات است و برابر قانون با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/خ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول