اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حضور ۷ مربی و کشتی‌گیر استان تهران در اردوی تیم‌ملی نوجوانان

دو کشتی‌گیر و یک مربی استان تهران در اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان و دو کشتی‌گیر و دو مربی استان تهران در اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان حضور دارند.

حضور ۷ مربی و کشتی‌گیر استان تهران در اردوی تیم‌ملی نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان از روز دوشنبه ۶ تیرماه برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در بحرین با حضور دو کشتی‌گیر استان تهران برگزار می‌شود.

این اردو در محل کمپ تیم‌های ملی شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد و از استان تهران امیرعلی آذر پیرا و سالار حبیبی در این دوره حضور خواهند داشت و محسن کاوه به‌عنوان سرمربی و داوود رخش خورشید به‌عنوان مربی از استان تهران در این اردو حاضر خواهند بود.

اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۶ تیر با حضور ۲۰ نفر آغاز می‌شود.

اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان از روز ۴ تیرماه برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا برگزار می‌شود و دو کشتی‌گیر استان تهران در این اردو حضور دارند.

این اردو در محل کمپ تیم‌های ملی شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی خانه کشتی سالن شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و از استان تهران امیرعلی حیدری و محمدرضا بختی در آن حضور خواهند داشت و بهنام طیبی دری به‌عنوان مربی از استان تهران در این اردو حاضر خواهد بود.

اردوی آمادگی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۴ تیر با حضور ۱۷ نفر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول