اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حضور 23 هزار طلبه در پردیسان و شهرک مهدیه قم

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه در پردیسان و شهرک مهدیه ۲۳ هزار طلبه داریم، گفت: در این منطقه ظرفیت برای تبلیغ و فعالیت های فرهنگی و دینی کاملاً آماده است.

حضور 23 هزار طلبه در پردیسان و شهرک مهدیه قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، همایش فرهنگی و تبلیغی مبلغان پردیسان، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام حامدی امام جمعه پردیسان با حضور طلاب برادر و خواهر طرح امین، بینات، نسیم رحمت و ائمه جماعات پردیسان در تالار همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پردیسان برگزار شد.

امام جمعه پردیسان در این مراسم با اشاره به ویژگی های مبلغان در قرآن کریم گفت: حضور و همراهی با جامعه، بشارت دهنده همراه با انذار، دعوت به خدا و منیر و منور بودن از ویژگی های مبلغان می باشد.

وی با تأکید بر اینکه در پردیسان و شهرک مهدیه ۲۳ هزار طلبه داریم، ابراز کرد: در این منطقه ظرفیت برای تبلیغ و فعالیت های فرهنگی و دینی کاملاً آماده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی نیز در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت فرهنگی حاشیه شهر قم قابل قبول نیست، تصریح کرد: دشمن شبکه ای و ساختاری حرکت کرده و برای نسل جوان ما برنامه ریزی کرده است لذا ما نیز باید به صورت شبکه ای و با برنامه و محتوای لازم فعالیت تبلیغی انجام دهیم.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان مؤلفه های یک مبلغ اظهار کرد: نگاه زاهدانه واقعی به دنیا، اخلاص، تقوا و کارجهادی از ویژگی های یک مبلّغ موفق در عرصه فعالیت دینی و فرهنگی است که اگر این مولفه ها با علم همراه شود بهترین نتایج را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.

در پایان این مراسم مدیرکل تبلیغات استان قم و مدیر کل آموزش و پرورش نکاتی را راجع به دغدغه مبلغان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین ملکی بیان کردند.

رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خطاب به مبلغان طرح امین خاطرنشان کرد: تغییر فرهنگ و دیدگاه ها خصوصاً در راستای فعالیت های دینی و فرهنگی زمان بر و گاهاً شاید با مخالفت هایی همراه باشد لذا مبلغین استقامت و صبوری به خرج دهند.

وی ادامه داد: حضور بنده و همکارانم در این جلسه به معنای استقبال و همراهی با مبلغان حوزه علمیه است.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول