اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دَمی با بچه‌های حاج‌قاسم در آسایشگاه جانبازان کرمان

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: آسایشگاه «بچه‌های حاج قاسم» ظرفیت نگهداری 20 جانباز را دارد، اما چهار جانباز به‌طور ثابت در این مکان حضور دارند و بقیه جانبازان موقت به آسایشگاه رفت و آمد دارند.

دَمی با بچه‌های حاج‌قاسم در آسایشگاه جانبازان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان یکشنبه شب به‌مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه به دیدار جانبازان ۷۰ درصد در آسایشگاه «بچه‌های حاج قاسم» رفت و از تشکیل شورای حل اختلاف ویژه جانبازان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی از جانبازان به‌عنوان تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی نام برد و گفت: جانبازان موجب افتخار کشور هستند و همت آنها باید به نسل جوان منتقل شود بنابراین مستندسازی و نگارش خاطرات آنها در این زمینه موثر است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: جانبازان 70 درصد باوجود مشکلات جسمی و اینکه بر روی ویلچر و یا تخت هستند، اما روحیه خوبی دارند.

حمیدی در زمینه رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های قضایی جانبازان قول مساعد داد و خاطر نشان کرد: شورای حل اختلاف ویژه جانبازان و ایثارگران در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان راه‌اندازی می‌شود و ایجاد شعب ویژه برای رسیدگی به مشکلات جانبازان و ایثارگران در دستگاه قضایی استان کرمان در دستور کار است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ‌بنای آسایشگاه جانبازان کرمان را بنا نهاد، ابراز کرد: شرکت گهر زمین با احداث این آسایشگاه به وظیفه اجتماعی خود به خوبی عمل کرد.  

38 جانباز 70 درصد در کرمان زندگی می‌کنند

احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز به خبرنگار فارس گفت: آسایشگاه «بچه‌های حاج قاسم» توسط شرکت گهرزمین با زیربنای ۸۵۰ مترمربع احداث شده است.

وی ادامه داد: آسایشگاه «بچه‌های حاج قاسم» ظرفیت نگهداری ۲۰ جانباز را دارد، اما چهار جانباز به‌طور ثابت در این مکان حضور دارند و بقیه جانبازان موقت به آسایشگاه رفت و آمد دارند.

وی با اشاره به اینکه ۳۸ جانباز ۷۰ درصد در استان کرمان زندگی می‌کنند، ابراز کرد: در آسایشگاه «بچه‌های حاج قاسم» خدمات رفاهی، درمانی و پرستاری به جانبازان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول