اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شرط حمایت از مدیران انطباق رفتار با گفتمان انقلاب است

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم حل مشکلات مردم گفت: شرط حمایت از مسئولان انطباق رفتار آنها با گفتمان انقلاب اسلامی است.

شرط حمایت از مدیران انطباق رفتار با گفتمان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه همدان، با بیان اینکه مشکلات موجود در استان بارها شناسایی شده، اما اقدام خاص و یا طرح مناسبی برای رفع آن مطرح نشده است، اظهار کرد: برای دستیابی به موففیت باید در جلسات دنبال راهکارها باشیم و جزئیات بیان شود.

وی افزود: اگر از یک جلسه، شاهد یک موفقیت کوچک، حتی آسفالت شدن یک کوچه باشیم که منفعتی برای مردم دارد، انسان احساس می‌کند جلسات مفید بوده است.

امام جمعه همدان برگزاری جلسه‌ای که خروجی ندارد را مثمر ثمر ندانست و گفت: باید تمام تلاش خود را بر رفع مشکلات مردم قرار دهیم و در این زمینه راهکار عملیاتی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در جلسات، باید از قبل موضوع آن مشخص باشد، یادآور شد: اینکه موضوعات مختلفی در یک جلسه مطرح شود، راه به جایی نمی‌بریم، بهتر است جلسات مسأله‌محور و با یک موضوع خاص باشد و به جزئیات آن بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه رفتار ما با دولت‌ها مبتنی بر رویکرد و شاخص‌های رفتاری آن‌ها نسبت به آرمان‌های انقلاب است، گفت: اگر رفتار دولتی متناسب با وعده‌ها و واقعیت‌های اجتماعی بود، از آن حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مهم نیست عنوان دولت چه باشد، مهم آن است که دولت چگونه رفتار می‌کند و آیا در میدان عمل منطبق بر گفتمان انقلاب اسلامی اقدام کرده یا خیر؟

شعبانی با بیان اینکه شرط حمایت از مسئولان نیز این است که رفتار آنها بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی باشد یادآور شد: مسئولان باید به دنبال نقادان خود باشند چراکه نقد باعث می‌شود انسان به رشد و تکامل برسد.

وی ادامه داد: البته مراد از نقد، نقد دلسوزانه است نه مواردی که به قصد تخریب بیان می‌شود که می‌طلبد در این حوزه بسیار مراقب باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دولت باید با رسانه‌ها ارتباط مستمری داشته باشند و در مسیر تقویت آن قدم بردارد گریزی به اهمیت فضای مجازی زد و بر لزوم راه‌اندازی قرارگاه فضای مجازی در استان تاکید کرد.

وی گفت: این انتظار از بسیج رسانه و همه دلسوزان و دغدغه‌مندان وجود دارد که وارد این عرصه شوند و مطالبات این حوزه را پیگیری کنند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان نیز با بیان اینکه رسانه‌ها در ذهنیت‌سازی، عینیت‌بخشی به ذهنیت‌ها و هدایت و مدیریت افکار عمومی نقش بسزایی دارند، ادامه داد: راهبرد اصلی بسیج رسانه استان تشکیل جبهه رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است در این موضوع باید تاکید کنیم رسانه‌های استان جزء بهترین‌ها هستند.

ناصر قوامی با بیان مشکلات اهالی رسانه در بخش مسائل صنفی و توانمندی‌های نمایندگان و خبرگان استان گفت: نماینده ولی فقیه می‌تواند با ورود جدی و عالمانه موضوع نظام صنفی اهالی رسانه را که سال‌هاست در مجلس خاک می‌خورد را از طریق نمایندگان استانی در مجلس پیگیری کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی جلسات اخلاق در رسانه با حضور نماینده ولی فقیه از شاکله‌های اصلی تشکیل جبهه رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی است که با قبول ایشان به زودی برگزار خواهد شد.

قوامی ایجاد ساختار مسئله‌محوری و مطالبه‌گری عالمانه مورد نظر رهبر انقلاب را از دیگر تحولات جدی بسیج رسانه در دوره جدید برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم بازوی عملیاتی پیگیری مطالبات نماینده ولی فقیه در استان باشیم.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول