اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگاه‌های خدمات رسان در قرچک مستقر می‌شوند

معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران گفت: در دبیرخانه شورای اداری استان پیگیر استقرار دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان قرچک هستیم که با رفع مشکلات و موانع موجود، ادارات در این شهرستان مستقر می‌شوند.

دستگاه‌های خدمات رسان در قرچک مستقر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، قدرت الله شفیقی معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک، اظهار کرد: شورای اداری می‌تواند بخش مهمی از مشکلات را رفع کند، جلسات شورای اداری شهرستان را جدی بگیرید، پیگیر مصوبات شورای اداری را در دستور کار قرار دهید، تا اثر گذاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در دبیرخانه شورای اداری استان پیگیر استقرار دستگاه‌های خدمات رسان در قرچک هستیم گفت: بخشی از دستگاه‌ها مشکلات ساختاری، بوجه ای و غیره دارند که با رفع آنها، در شهرستان مستقر می شوند.

معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران افزود: اصلاح الگوی مصرف با حضور رؤسای ادارات خدمات رسان برگزار شده، بحث الگوی مصرف را ادارات خدمات رسان را جدی بگیرید، در استان تهران برق ۸ الی ۹ دستگاه اجرایی قطع شده است و این مسئله جدی است و مسائل امنیتی را در پی دارد.

شفیقی گفت: در حال حاضر جمعیت شهرستانها افزایش پیدا کرده، خدمات رسانی زیاد شده ولی ساختار اداری شهرستانها تغییر پیدا نکرده است، باید چارت اداری با نظر کارشناسی به ادارات کل ارسال شود تا نیروی انسانی کامل شود.

وی افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا ادارت کل اختیارات خود را برای خدمات رسانی بهتر به شهرستان ها واگذار کنند تا رضایتمندی مردم و شهروندان حاصل شود.

معاون توسعه و مدیریت استانداری تهران گفت: شهرستان قرچک باتوجه به نوپا بودن و بر اساس ارزیابی شهرستان قرچک جزو شهرستانهای برتر استان است، نمونه بارز در هدفمندی ارز ترجیحی و توزیع و عرضه بسیار دقیق عمل کرده و هدفمندی مردم را به همراه داشته و این موفقیت با تلاش شبانه روزی دستگاه های اجرایی بوده تست.

شفیقی در پایان خاطرنشان کرد: علت موفقیت حضور جهادی مدیران در کنار مردم بوده تا مشکلات مردم رفع شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول