اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خبرنگاران برای اولین بار به شورای اطلاع‌رسانی دعوت شدند/ اولتیماتوم معاون استاندار اصفهان به مدیران

صبح امروز سی‌و‌هفتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان با حضور اعضا برگزار شد، با دعوت معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان برای اولین بار خبرنگاران در این جلسه حضور پیدا کردند و دغدغه‌های خود در خصوص مسائل مختلف استان از جمله نحوه اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها و پوشش خبری سفر رئیس‌جمهور به این استان را با رئیس شورا در میان گذاشتند.

خبرنگاران برای اولین بار به شورای اطلاع‌رسانی دعوت شدند/ اولتیماتوم معاون استاندار اصفهان به مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در سی‌و‌هفتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان اظهار کرد: ارتباط با رسانه جزو الزمات است و نمی‌شود کسی بخواهد کاری انجام بدهد و خـودش را از رسانه جدا کند.

اقدام نکنید خودم شخصا وارد خواهم شد

وی با بیان اینکه حکمرانی صحیح نیازمند روایت صحیح و دقیق است، گفت: چند ماه است گفتم می‌خواهم با خبرنگاران اصفهان جلسه بگذارم و حرف‌های آن‌ها را بشنوم اما هنوز اقدام نشده و اگر تا دو هفته دیگر اقدام نشود خودم شخصا کار را پیگیری خواهم کرد.

جان‌نثاری تصریح کرد: بنده به عنـوان رئیس شورای اطلاع رسانی استان از وضع موجود اطلاع‌رسانی قانع نیستم و معتقدم با توجه به ماموریت‌های مهمی که بر عهده شورای اطلاع رسانی قرار دارد باید بر اساس افق‌های بلند پیش‌رو گام برداریم و چابک‌تر عمل کنیم.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه اگر روایت صحیحی انجام ندهیم روایت غلط جامعه را به اشتباه می‌اندازد، تصریح کرد: نتیجه روایت نکردن درست و به موقع این می‌شود که عده‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند و خدمات انقلاب اسلامی با تهاجم رسانه‌ای دشمن ناکارآمد جلوه داده شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌ای استان اصفهان و حضور خبرنگاران دلسوز و دغدغه‌مند بیان کرد: باید اجازه دهیم سلایق مختلف فعالیت کنند و از نگاه‌های مختلف مساله اطلاع‌رسانی را دنبال کنیم و سعی ما بر این است که این شورا مساله اطلاع‌رسانی به مردم را حل کند.

هیچ خط قرمزی برای پاسخ به خبرنگاران نداریم

جان‌نثاری ادامه داد: حقیر پای کار خبرنگاران هستم و حتما دغدغه‌های خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای را دنبال خواهم کرد و به همه مدیران اعلام می‌کنم ما هیچ خط قرمزی برای پاسخگویی به خبرنگاران نداریم الا آن موارد بسیار محدود که شورای تامین اعلام کند و اگر مدیری بی‌دلیل به رسانه پاسخ ندهد حتما با او برخورد خواهیم کرد.

به گزارش فارس، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان که روز گذشته  در خصوص روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرده بود وقتی با گلایه خبرنگاران از وضعیت اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها مواجه می‌شود از آن‌ها دعوت می‌کند تا در جلسه امروز شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان حضور پیدا کنند و امروز برای اولین بار خبرنگاران در این جلسه حضور پیدا کردند و دغدغه‌های خود در خصوص مسائل مختلف استان به ویژه نحوه اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها را با رئیس شورا در میان گذاشتند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول