اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مسابقات فوتسال «جام قلم» ویژه اصحاب رسانه در قزوین برگزار می شود

رئیس بسیج رسانه استان قزوین گفت: مسابقات فوتسال ویژه اهالی رسانه استان قزوین به مناسبت فرارسیدن روز قلم برگزار می شود.

مسابقات فوتسال «جام قلم» ویژه اصحاب رسانه در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورز اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز قلم، مسابقات فوتسال «جام قلم» به نام شهید رضا طاهرخانی شهید شاخص بسیج رسانه استان و با هدف ایجاد شور و نشاط و بالا بردن سطح رفاقت، همدلی و اتحاد میان اهالی رسانه و خبرنگاران استان برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به پیش بینی حضور شرکت حدود هشت تیم در این رقابت ها، گفت: مسابقات به صورت تک حذفی با ۲۰ بازی برگزار می شود و هر تیم شامل پنج بازیکن اصلی، سه نفر ذخیره و یک نفر مربی و بازیکن است که مشخصات و اسامی آنها باید توسط سرپرست تیم در فرم مربوط تکمیل شده و به سازمان بسیج رسانه ارائه شود.

کشاورز اضافه کرد: شرکت کنندگان باید نسبت به ارائه معرفی نامه رسمی با کد بیمه ورزشی اقدام کنند و تیم های شرکت کننده می بایست مبلغ پنج میلیون ریال ورودی پرداخت کنند.

وی با تقدیر از مساعدت و همراهی دستگاه های اجرایی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری «جام قلم» گفت: جوایز این مسابقات به تیم اول ۲۵ میلیون ریال، تیم دوم ۲۰ میلیون ریال و تیم سوم ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به علاوه نشان و تندیس ویژه می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول