اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برنامه‌های سالروز شهادت امام جواد(ع) در حرم شاهچراغ برگزار می‌شود

به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع)، مراسم سوگواری و عزاداری در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

برنامه‌های سالروز شهادت امام جواد(ع) در حرم شاهچراغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آخرین روز از ماه ذی‌القعده مصادف است با سالروز شهادت مظهر جود و سخا و علم و معرفت، امام محمد بن علی (ع) معروف به جواد الائمه (ع) که دوران عمر آن امام بزرگوار 25 سال و دوره امامتش 17 سال بوده است و با حیله خلیفه عباسی به شهادت رسید.

به مناسبت 30 ذی القعده و سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری شهادت امام جواد (ع) با حضور سخنرانان و مداحان در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان فارس برگزار می‌شود.   

حرم مطهر احمدی و محمدی نیز به همین مناسبت برنامه‌هایی را تدارک دیده که روز چهارشنبه 8 تیر ماه همراه با نماز مغرب و عشاء مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین حدائق و با مداحی محمد نائل برپا می‌شود.

همچنین برای روز پنجشنبه 9 تیرماه همراه با نماز مغرب و عشاء و با قرائت دعای کمیل با نوای حاج خلیل نگهبان مراسم سوگواری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول