اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

محصولات کشاورزی استانی را سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران بخرد

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: محصولات کشاورزی استانی که روی زمین مانده ، توسط سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران خریداری شود.

محصولات کشاورزی استانی را سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران بخرد

به گزارش خبرنگار فارس، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در واکنش به گزارش مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد: در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات کشاورزی استانی که روی زمین مانده بود توسط سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران خریداری شود.

وی گفت: باید مدلی طراحی شود که کشاورز محصول خود را گران‌تر از قیمت فعلی بفروشد و مردم با قیمت پایین تر محصولات را خریداری کنند.

حبیب کاشانی دیگر عضو شورا در ادامه با بیان اینکه تعدادی از بهره برداران میدان صدف گلایه ای را مطرح کردند، اظهار کرد: دست فروشان کنار این میدان به فروش اجناس می پردازند و باید تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود.

وی افزود: این افراد کرایه و مالیات می پردازند و اگر مشکلی به وجود بیاید برای دست فروشان نخواهد بود، بلکه صاحبان غرفه‌ها به مشکل برخورد می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول