اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین و تمیزترین ساحل شمال برای اقامت کجاست؟

یکی از بهترین جاذبه‌های شهرهای شمالی کشور، سواحل بکر و زیبای آن‌ها است. به‌ همین دلیل هم تعداد بسیار زیادی از گردشگران حضور در این سواحل و بازدید از آن‌ها را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند.

بهترین و تمیزترین ساحل شمال برای اقامت کجاست؟

در میان این سواحل، برخی از دیگر نواحی ساحلی، بهتر و تمیزتر بوده و استقبال بالاتری نیز نسبت‌ به آن‌ها وجود دارد. این عامل موجب شده تا بیشتر افراد تمایل داشته باشند هر چند در مدت زمانی بسیار کوتاه به این سواحل دل‌نشین سر بزنند. این افراد باید پیش‌ از اقدام به سفر به اجاره ویلا در شمال دست بزنند تا اقامتی به‌ یاد ماندنی و خاص را تجربه کنند. اگر شما هم به‌ دنبال این هستید که بدانید بهترین و تمیزترین ساحل شمال برای تفریح کجاست، با ما همراه باشید.

رامسر، عروس همیشگی شمال ایران

رامسر، شهری در استان مازندران است. این شهر زیبا از شمال به دریای خزر می‌رسد و از شرق به تنکابن راه دارد. از غرب به رودسر دسترسی داشته و از جنوب به قزوین منتهی می‌گردد. رامسر، عروس همیشگی شمال ایران، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیادی را در خود جای داده است که یکی از این جاذبه‌ها، سواحل رامسر هستند.

این نواحی، یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای گردشگری و تفریح محسوب می‌شوند. به‌ همین دلیل هم مورد توجه و اقبال بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفته‌اند. ساحل‌های رامسر همگی بکر و بی‌نظیرند.
یکی از این سواحل، ساحل خلج است. این ساحل یکی از مناسب‌ترین، بهترین و تمیزترین سواحل شمال ایران به شمار می‌رود. ساحل خلج، مناظر دیدنی بسیار زیادی را در خود جای داده و امکانات تفریحی و رفاهی آن نیز مناسب است.
یکی از بهترین این امکانات، پلاژهای ساخته‌ شده در کنار این ساحل آبی است. از طرف دیگر در این ساحل با فروشگاه‌های صنایع دستی جذابی نیز مواجه خواهید شد که می‌توانید هدایا و سوغات‌هایی را برای اقوام و دوستان خود فراهم کنید.
در اطراف این ساحل بکر و زیبا، کافه و رستوران‌هایی نیز قرار گرفته است. اگر به بازدید از موزه‌ها علاقه دارید نیز می‌توانید این ساحل آبی را برای تفریحات خود در نظر بگیرید. چراکه در این منطقه، موزه مردم‌شناسی نیز واقع شده‌ است.
یکی دیگر از بهترین سواحل شمالی کشور برای تفریح و گردشگری در شهر رامسر، ساحل نقره‌ای است. حضور در این ساحل برای تمامی افراد به‌ ویژه برای آن‌هایی بسیار مناسب و جذاب است که تمایل دارند طلوع زیبای خورشید را از کنار ساحل تماشا کنند.
ساحل نقره‌ای از صدف‌های رنگارنگی پر شده‌ و سطح آن‌ هم به رنگ نقره‌ای دیده می‌شود. اگر تمایل دارید منظره صدف‌های رنگارنگ را در ساحلی زیبا تماشا کنید و یا لذت طلوع خورشید را از کنار ساحل، تجربه نمایید، ساحل نقره‌ای رامسر را برای تفریح و گردش خود در نظر بگیرید. می‌توانید مدت زمانی را به پیاده‌روی و گردش در اطراف این ساحل نقره‌ای اختصاص دهید. پیش‌ از اقدام به سفر هم به صورت آنلاین میتوانید از سایت شب برای اجاره ویلا در رامسر، عروس همیشگی شمال ایران اقدام نمایید.

یکی دیگر از سواحل بکر و بی‌نظیر شهر رامسر، ساحل توسکاسرا است. با حضور در این ساحل بی‌نظیر می‌توانید پرواز پرندگان و مرغان دریایی را بر فراز آب‌های ساحل تماشا کنید.
در این مکان دیدنی، یک پلاژ ساحلی نیز به چشم می‌خورد که می‌توانید در آن تفریحات و امکانات مورد نظر خود را پیدا کرده و با آن‌ها سرگرم شوید. در این ساحل رؤیایی، چندین رستوران نیز وجود دارد که می‌توانید با حضور در آن‌ها و چشیدن طعم غذاهای مورد نظرتان، خستگی‌های خود را از تن بیرون کنید و یا به موزه حیوانات تاکسیدرمی سربزنید.
این ساحل، برای تفریح و گردش افرادی که به قایق سواری علاقه دارند نیز مناسب بوده چراکه امکان قایق سواری را برای این افراد فراهم کرده‌ است. کتاب‌فروشی، شهر بازی و… از دیگر امکانات تفریحی است که ساحل توسکاسرا برای بازدیدکنندگان تدارک دیده است.

بلوار ساحلی بندر انزلی

بلوار ساحلی بندر انزلی، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بندر انزلی محسوب می‌شود. این ساحل با عنوان بوستان ساحلی انزلی نیز معروف و شناخته‌ شده است و به آن بلوار ساحلی قدس بندر انزلی نیز گفته می‌شود. این بلوار ساحلی، قدمت بسیار بالایی داشته و به‌ عنوان اولین پارک کشور که به سبک اروپایی ساخته‌ شده نیز معروف است.

چشم‌انداز زیبای این بلوار به تأسیسات بندری یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های آن است. با حضور در این مکان زیبا و بی‌نظیر امکان تماشای دریای خزر از چشم‌اندازی خاص و رؤیایی برای شما فراهم خواهد شد و یا می‌توانید ورودی تالاب بندر انزلی را تماشا کنید.
از این بوستان ساحلی می‌توان رفت‌ و آمد کشتی‌ها را زیر نظر گرفت، در این ساحل تماشایی، مجسمه زیبای شیر نیز به چشم می‌خورد و یا می‌توانید پلکان‌هایی را مشاهده کنید که به‌ خوبی ساخته شده‌اند. بازدید از آلاچیق و حوضچه‌های این بلوار ساحلی نیز لذت خاص خود را دارد.

در این بوستان زیبا، درختچه‌های تزئینی زیادی نیز کاشته شده‌اند که به زیباتر کردن محیط کمک کرده‌اند.
همچنین می‌توانید شمشادهای سرسبز و پرطراوت و گل‌ها و سبزه‌های موجود در این بوستان را تماشا کنید و در کنار آن‌ها چند عکس ماندگار بگیرید.
پیش‌ از اقدام به سفر به این منطقه دیدنی هم به اجاره ویلا انزلی دست بزنید تا دغدغه‌ای بابت اقامت چندروزه خود نداشته باشید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول