اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

رئیس سازمان سنجش از حوزه برگزاری کنکور بازدید کرد

رئیس سازمان سنجش با حضور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از حوزه برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد.

رئیس سازمان سنجش از حوزه برگزاری کنکور بازدید کرد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ از صبح امروز با رقابت داوطلبان در گروه هنر برگزار شد.

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر حضور یافته و از محل برگزاری کنکور بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از کنکور گفت: آزمون سراسری امسال به صورت ویژه امنیتی برگزار شد و پاسخنامه سفید نیز به داوطلبان داده نشد زیرا پاسخنامه سفید یعنی خارج از سیستم ماشینی باشد که این کار فساد و غیر قابل کنترل است.

پورعباس افزود: سازمان سنجش بارها برای اصلاح مغایرت‌های مشخصات داوطلبان تأکید کرد، داوطلبی که داوطلب واقعی باشد روز اول به ثبت نام خود حساس می شود اما طبیعی است که برخی از این افراد داوطلبان واقعی نیست که اکنون اظهار نارضایتی می کنند که سازمان سنجش نگران داوطلبان غیر واقعی است.

وی گفت: دیروز یکی از مدیران مدارس گفته است من به بچه های مدرسه گفته ام ثبت نام نکنید من شما را ثبت نام می کنم و الان یادم رفته است، حالا شما این بچه ها را ثبت نام کنید. پس مسئولیت پذیری چه می شود؟ همین مدارس غیر انتفاعی آزمون ورودی دارند و اگر کسی بگوید من نرسیده ام ثبت نام کنم، قبول نمی کنند. چطور توقع دارند برای آزمون به این مهمی این مسئله را نادیده بگیریم. ما نمی‌توانیم برای حدود ۴۰ نفری که این مسئله را داشتند، آزمون را فدا کنیم.

رئیس سازمان سنجش درباره گرمای هوا و شرایط حوزه های کنکور گفت: بخشنامه کردیم که سیستم های سرمایشی در حوزه های کنکور به طور کامل روشن باشند و کار کنند، همچنین عوامل اورژانس هم در حوزه ها حضور دارند و اگر داوطلبی مشکل داشته باشند رسیدگی می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول