اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رقابت ۳۸۱۹ داوطلب کنکور سراسری در شهرستان خواف

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: ۳۸۱۹ داوطلب خوافی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در ۲۰ حوزه‌ امتحانی این شهرستان با هم به رقابت می‌پردازند.

رقابت ۳۸۱۹ داوطلب کنکور سراسری در شهرستان خواف

روح الله غلامپور سدهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در خواف با بیان اینکه ۳۸۱۹ داوطلب خوافی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در ۲۰ حوزه‌ امتحانی این شهرستان با هم به رقابت می‌پردازند، اظهار کرد: از این تعداد داوطلب در پنج گروه آزمایشی در رشته علوم تجربی ۹۰۲ نفر،  رشته ریاضی و فنی ۱۴۹ نفر، رشته علوم انسانی ۱۴۹۷ نفر، رشته هنر ۶۷۱ نفر و در رشته زبان‌های خارجی ۶۰۰ نفر در ۴ روز به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: هزار و ۵۷۱ نفر از آقایان و  دو هزار و ۲۴۸ نفر از بانوان در شهرستان خواف در این آزمون بزرگ علمی شرکت که همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۱،۱۰،۹،۸ تیرماه رقابت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش خواف با اشاره به اینکه از ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی توانمند برای برگزاری این آزمون استفاده شده است، گفت: کنکور سراسری در ۲۰ حوزه امتحانی برگزار می شود که با برنامه‌ریزی و هماهنگی کامل، شرایطی بدون استرس و محیطی آرام برای داوطلبین در این رقابت آموزشی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول