اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

پیگیری امور جوانان فراسازمانی است/ نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به بانوان

وزیر ورزش و جوانان گفت: سخنان رئیس جمهور را نصب العین قرار می دهیم و حتما آنها را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

پیگیری امور جوانان فراسازمانی است/ نگاه ویژه  وزارت ورزش و جوانان به بانوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، سید حمید سجادی امروز در مراسم بزرگداشت هفته ازدواج ( جشن وصال ) که با حضور رییس جمهور در تالار وحدت تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج، با اشاره به دستورات آیت الله رییسی در این مراسم ‌گفت: فرمایشات رییس جمهور را نصب العین قرار می دهیم و حتما این دستورات را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پیگیری امور جوانان فرا سازمانی است و فقط به عهده وزارت ورزش و جوانان نیست اظهار داشت: بخش مهمی از کار معاونت امور جوانان، برنامه ریزی، رصد، پیگیری و مطالبه حقوقی است که در امور جوانان تعریف شده است.

وی با بیان این که در دوره جدید وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به بانوان چه در حوزه ورزش و چه در حوزه جوانان داریم، اظهار داشت: به همین منظور هم ارتباط و همکاری زیادی به خانم دکتر خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده داریم که از توجه و حمایت های ایشان در تمام برنامه ها، تصمیم گیری ها و موضوعات مهم این حوزه قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ ت 49

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول