اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون وزیر دادگستری: مصون ماندن زنان از خشونت در بخش‌های مختلف بسیار اهمیت دارد

معاون وزیر دادگستری گفت: مصون ماندن زنان از خشونت در بخش‌های مختلف نیز بسیار اهمیت دارد و اقداماتی که تاکنون برای آنها انجام گرفته در مسیر کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه بوده است.

معاون وزیر دادگستری: مصون ماندن زنان از خشونت در بخش‌های مختلف بسیار اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فتاح احمدی معاون وزیر دادگستری اظهار کرد: توجه خانواده به توانمند سازی دختران، شرط موفقیت بانوان در جامعه آینده است که در این مسیر تغییر نگاه گذشته، همفکری والدین و آموزش‌های لازم بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان این که توجه به جایگاه بانوان از صدر اسلام مورد عنایت اسلام بوده است، گفت: نگاه اسلام به توانمندی‌های بانوان بیشتر از توجهی بوده که به مردان دارد و تبلور این نگاه نیازمند پرورش آن در بستر خانواده است.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری ادامه داد: هم اکنون بهبود وضعیت معیشت زنان و مشارکت آنها در تمام عرصه‌ها به مواردی الزام آور تبدیل شده است تا آنها را برای دسترسی بهتر به خدمات و آموزش‌های سواد آموزی همراهی کند تا در نهایت بانوان وارد بازار کار شوند.

احمدی افزود: مصون ماندن زنان از خشونت در بخش‌های مختلف نیز بسیار اهمیت دارد و اقداماتی که تاکنون برای آنها انجام گرفته در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بوده است.

دوره بصیرت افزایی مدیران کل بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور امروز به کارخود پایان داد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول