اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

الگوگیری از ازدواج علی(ع) و فاطمه زهرا(س) گره‌گشای مشکلات جوانان است

نماینده فرمانده کمیته جستجو و مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) درس‌ها و نکته‌های بسیاری به همراه دارد که الگوگیری از آن گره‌گشای بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان است.

الگوگیری از ازدواج علی(ع) و فاطمه زهرا(س) گره‌گشای مشکلات جوانان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، داود غیاثی‌راد ظهر امروز در آیین تجلیل از گوهر رست، مادر شهیدان رست، با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) درس‌ها و نکته‌های بسیاری به همراه دارد که الگوگیری از آن گره‌گشای بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان است.

وی تصریح کرد: ازدواج  مهم‌ترین اتفاق انسانی و معنوی در زندگی است، اما متاسفانه در جامعه امروز به دلیل مشکلات پیشروی جوانان شاهد بالارفتن سن ازدواج هستیم که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

 نماینده فرمانده کمیته جستجو و مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح الگوگیری از زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) را ضامن خوشبختی دنیوی و اخروی جوانان دانست و بیان کرد: پرهیز از تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری و آسان گرفتن مراسم و تشریفات ازدواج باید در دستور کار جوانان قرار گیرد.

 داود غیاثی‌راد در ادامه بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید و اظهار کرد: ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت با کار فرهنگی امکان پذیر است و رزمندگان می‌توانند در فرهنگ‌سازی در این زمینه نقش موثری ایفا کنند.

به گزارش فارس در این آیین جمعی از جانبازان، رزمندگان و فرهیختگان استان مرکزی کتابخانه مرکزی در حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.

 دیدار  با خانواده شهید دفاع حرم شهید محرابی، تجلیل از جانباز شیمیایی علی جلالی فراهانی و جانبازان قاسم، علی و نعمت حسنی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول