اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر مردم‌محور باشد

استاندار سمنان گفت: اجرای برنامه‌های مردم‌محور مؤثر و عملیاتی در زمینه مبارزه با مواد مخدر به‌منظور دستیابی به موفقیت در این حوزه، امری حائز اهمیت است.

استاندار سمنان: برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر مردم‌محور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در نشست با دبیر و کارکنان مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: از تلاش‌ها و اقدامات دبیر و کارکنان حوزه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تقدیر و تشکر دارم.

وی اضافه کرد: روحیه جهادی و دلسوزانه در سایه وحدت، همدلی و وفاق، در پیشبرد امور در این حوزه مؤثر بوده و باعث تحول خواهد شد.

استاندار سمنان ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های اصلی و جدی ما در این استان محسوب می‌شود و بهترین راه مبارزه با مواد مخدر نیز کاهش تقاضا در این حوزه است.

هاشمی تأکید کرد: در حوزه ترغیب و تشویق خانواده‌ها برای حفظ، حراست و مراقبت از فرزندان برابر معضل اعتیاد، توجه به امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

وی گفت: با مشارکت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، روحانیون، نهادهای فرهنگی و سایر متولیان حوزه فرهنگ، اقدامات فرهنگی به‌منظور جلب مشارکت اجتماعی در حوزه پیش‌بینی، پیشگیری و کاهش تقاضا در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا از ظرفیت خیران و مشارکت‌های مردمی، سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد در پیشبرد اهداف شورای مبارزه با مواد مخدر از طریق مردم‌محور کردن امور، به‌صورت بهینه استفاده شود.

هاشمی تأکید کرد: اجرای برنامه‌های مردم‌محور مؤثر و عملیاتی در زمینه مبارزه با مواد مخدر به‌منظور دستیابی به موفقیت در این حوزه، امری حائز اهمیت است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول