اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهید چنگیز بهرامی: در راه خدا از دین و وطن دفاع کنید

شهید چنگیز بهرامی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «همیشه در راه خدا از دین و وطن دفاع کنید و دلیرانه بجنگید».

شهید چنگیز بهرامی: در راه خدا از دین و وطن دفاع کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3186/ تبرک لحظاتمان با شهیدچنگیز بهرامی؛

بسم الله الرحمن الرحیم
" فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیماً "
خداوند مجاهدین را بر ترک‌کنندگان آن برتری و اجر بزرگ بخشیده است.

خداوندا از تو می‌خواهم که ظهور امام زمان را هر چه سریعتر نزدیک کنی و طول امام امت را تا انقلاب حضرت ولی عصر(عج) نگهدار.

پروردگارا! تمام رزمندگانی که از جان و اموال خود گذشته و به تو روی می‌آورند، می‌خواهند هر چه زودتر ریشه ظلم و فساد کنده شود و اسلام را پایدار و استوار نمایی.

پروردگارا! تمام اسیرانی که در زندان‌های عراق اسیر هستند را هر چه زودتر به خانواده‌هایشان برگردان! بارالها! تمام مجروحانی که در بیمارستان‌ها بستری هستند شفا عنایت فرما، معبودا! ما را ببخش، بخاطر اینکه از دستورهایت خوب اطاعت نکردیم؛ ببخش گناهانمان را.

وصیتی دارم به برادران رزمنده؛ به شما قهرمانان پاسدار ولایت علوی، به شما دلیرمردان پشتیبان ولایت فقیه یا حکومت صالحان، به شما گردن‌فرازان نگهبان خط توحید، به شما راست‌قامتان حافظ تنها سرزمین حاکمیت اسلام، به شما الهام‌دهندگان شور و شعور و تحرک انقلابی به محرومان تحت زنجیر و ستم بیداد؛ همیشه در راه خدا از دین و وطن دفاع کنید و دلیرانه بجنگید.

در ضمن وصیتی به پدر و مادر عزیز مهربانم دارم مرا حلال کنید از اینکه نتوانستم حقوق شما را ادا کنم و باعث رنج و زحمت شما شده‌ام. برای شهادتم اشک نریزید، باید افتخار کنید چنین فرزندی را در راه امام و قرآن و وطن هدیه داده‌اید؛ باید افتخار کنید پسرتان در راه خدا شهید شده است.

مادرجان! شیرت را حلالم کن و همیشه شب‌های جمعه سر قبرم بیا و لبخند بزن تا از لبخند تو روحم شاد و قبرم پرنور شود، اگر اشک بریزید من همیشه در رنج و عذاب هستم.

وصیتی دارم به خواهرانم! خواهرم حجاب تو کوبنده‌تر از خون من است، خواهرم نباید برای شهادت من گریه کنی؛ باید بدانی برادرت در راه خدا شهید شده است؛ افتخار کن چنین برادری داری.

راه مرا با درس خواندن ادامه دهید و برای رضای خدا کار کنید. مبادا در خواب غفلت بمانید و در رختخواب جان بسپارید و از هیچ چیز خبر نداشته باشید؛ نماز را هیچ وقت از یاد نبرید، آن را با جماعت بخوانید؛ با خدا راز و نیاز کنید.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول