اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آب گرم چالدران به مجتمع آب‌درمانی تبدیل می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از تبدیل آب گرم چالدران به بزرگ‌ترین مجتمع آب‌درمانی و گردشگری این شهرستان تبدیل می‌شود.

آب گرم چالدران به مجتمع آب‌درمانی تبدیل می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، جلیل جباری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با هدف تقویت زیرساخت‌های گردشگری آب گرم چالدران از طریق کارگروه ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده است که با تکمیل و راه‌اندازی این مجتمع تحول خوبی در راستای رونق گردشگری این شهرستان به وجود خواهد آمد.

وی گفت: این طرح در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و با پرداخت تسهیلات در طول سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این مجموعه سرمایه‌گذاری شده است و انتظار می‌رود با دریافت تسهیلات از بانک حجم سرمایه‌گذاری آن به بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

جباری افزود: با بهره‌برداری از این پروژه به طور مستقیم برای ۳۰ نفر از اهالی منطقه شغل ایجاد می‌شود و از جمله امکانات موجود در این مجمتع می‌توان به استخر، رستوران سنتی، آلاچیق و سوئیت‌های اقامتی اشاره کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول