اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مشارکت بخش خصوصی غیر ممکن‌ها را ممکن می‌کند/ انتقاد از سیاه نمایی‌ها علیه شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی در اقدامات شهرداری گفت: مشارکت بخش خصوصی چه در داخل و چه از خارج غیرممکن‌هایی را که برخی در ذهن دارند ممکن می کند لذا توجه به همایش فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد بسترهای مناسب برای حضور بخش خصوصی برای شهر مثمر ثمر خواهد بود.

مشارکت بخش خصوصی غیر ممکن‌ها را ممکن می‌کند/ انتقاد از سیاه نمایی‌ها علیه شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی در صحن امروز شورای شهر پس از استماع صحبت‌های علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: بازخورد کارهای بزرگ در درازمدت خود را نشان می‌دهد و درخواست دارم گزارش پیشرفت این اقدامات به شورا و مردم در مقاطع مختلف داده شود تا شهروندان طعم شیرین تحولات در شهر تهران بچشند.

صادقی در ادامه افزود: نکته بسیار مهم بحث برگزاری همایش  فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر تهران بوده که قرار است با مشارکت بخش خصوصی از داخل و  خارج برگزار شود.

صادقی اظهار داشت: اتفاق بزرگی در حال انجام است و شهد شیرین این اقدامات را نباید با سیاه نمایی‌ها و عنوان آرزو دانستن و تأکید بر عدم تحقق آن تلخ کرد.

صادقی گفت: یکی از اقداماتی که می‌تواند در اجرای کارهایی که همه فکر می‌کنند انجام نمی‌شود به کار آید  مشارکت بخش خصوصی است و امیدواریم توجهات لازم به این امر بشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول