اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی در کمیته حقوق بشر مجلس

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس از پیگیری پرونده ترور شهیدسلیمانی در این کمیته خبر داد و گفت: در این باره جلساتی را با مقامات قضایی کشور و ستاد حقوق بشر داشته‌ایم.

پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی در کمیته حقوق بشر مجلس

زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: پرونده ترور شهید سلیمانی در کمیته حقوق بشر مجلس در حال پیگیری است.

وی افزود: ما در جلساتی که در قالب این کمیته با مقامات قضایی و همچنین ستاد حقوق بشر کشورمان داشته‌ایم، خواستار پیگیری این پرونده در محافل بین‌المللی شده‌ایم و بر آن تاکید داریم.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بحث پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی به کار گرفته‌ایم و پیگیری‌ها درباره این پرونده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه خواهیم داد.

الهیان خاطرنشان کرد: البته ما در کنار پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی و امثال این موارد در کارگروهی تحت عنوان حقوق عامه، بحث مسکن و دیگر مشکلات مردم که درواقع در آن زمینه‌ها حقوقی از آنان تضییع شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ت 34

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول