اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین وکیل ملکی تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

املاک و مستغلات از جمله مهمترین دارایی‌هایی است که در نفر در طول زندگی‌ خود کسب می‌کند.

بهترین وکیل ملکی تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

به دلیل ارزش بسیار بالای این سرمایه،‌ مشکلات فراوانی نیز حول آن پدید می‌آید که به دلیل حساسیت موضوع و ریسک بالا در صورت شکست در پرونده ملکی، نیاز به وجود فردی آگاه و مطلع از قوانین مربوط به ملک را بیش از پیش نمایان می‌کند. وکیل ملکی هم مشاور شما خواهد بود و هم مدافع حقوق شما، پس با همراهی او در تمامی مراحل کار خود از منبعی که به قوانین معاملات ملکی مسلط است بهره‌مند می‌شوید.

چرا باید در دعاوی ملکی به وکیل مراجعه کنیم؟

هرکسی در کاری ماهر بوده و می‌داند که ضرب المثل ٬٬کار را به کاردان بسپار٬٬ چقدر جمله حکیمانه‌ای است. در مسائل مربوط به املاک نیز، وجود یک وکیل ملکی مصداق همین جمله بوده و با سپردن پرونده خود به آن شخص، هم در زمان خود صرفه جویی می‌کنید و می‌توانید مشغول به انجام کاری شوید که در آن ماهر هستید، و هم دیگر نگرانی و استرسی بابت پیشبرد کار خود نداشته و می دانید شخصی با صلاحیت کافی مشغول رسیدگی به آن است.

یک وکیل ملکی چه وظایفی بر عهده دارد؟

آگاهی به توانایی‌ها و خدماتی که یک وکیل ملکی می‌تواند به شما عرضه کند، نکته مهمی است که گاها افراد از آن بی خبر بوده و در صورتی که کمی بیشتر درباره آن بدانند،‌ تصمیمات بهتری در رابطه با انتخاب یک وکیل که به قوانین معاملات ملکی آشنا است، می‌گیرند. وکیل زمین در تهران می‌تواند موارد مهمی را در پرونده‌های پیش‌رو حل و فصل کند، مانند:

تقسیم مال
تصرف عدوانی
تنظیم سندهای لازم و رسمی
تخلیه ملک
خلع ید

و دیگر موارد مشابه آن، در کل دعاوی مربوط به املاک به سه دسته حقوقی، کیفری و ثبتی تقسیم می‌شوند که وکیل زمین شما در هر یک از موارد به شما کمک می‌کند و وظایف خود را در هر دسته‌ای که قرار بگیرد، به خوبی به پایان می رساند.

 

اثر وکیل ملکی خوب روی پرونده شما

ممکن است فکر کنید که با استخدام یک وکیل، هزینه زیادی انجام داده و می‌توانید همان کار را خودتان نیز انجام دهید. گفتنی است که با کمی پرس و جو از افرادی که در مشکلات ملکی خود از وکیل استفاده کرده‌اند، متوجه می‌شوید که نه تنها کمک گرفتن از یک وکیل هزینه سربار نیست، بلکه او می‌تواند از بروز هزینه‌های بیشتر جلوگیری کرده و در هزینه نهایی به مقدار زیادی صرفه جویی انجام می‌شود.

با وجود پیچیدگی‌های قانونی، طولانی بودن روند حل پرونده‌ها و دانش حقوقی پایین موکلین، احتمال بروز مشکلات جدید در مواردی که خود شخص اقدام به پیش بردن پرونده ملکی خود می‌کند، بسیار بالا است و اکثرا بعد از چندین تلاش، به کمک گرفتن از یک وکیل زمین روی می‌آورند. وکیل ملکی شما با استفاده از قوانین معاملات ملکی و همینطور با تجربه‌ای که از حل پرونده‌های قبلی دارد، در کمترین زمان شما را به نتیجه مطلوب می‌رساند.

 

ویژگی‌های وکیل ملکی متخصص

مهمترین ویژگی که هرکس از وکیل خود انتظار دارد، دانش حقوقی بالای اوست. ما به دلیل اینکه اطلاعی از موارد حقوقی نداریم به پیش وکیل می‌رویم و از او انتظار داری در این زمینه بهتر از ما باشد. یک وکیل ملکی موفق،‌ در زمینه دانش حقوقی تسلط بسیار بالایی داشته و با تحصیل در این زمینه و پشتکار فراوان، توانسته در این زمینه متخصص شود و به تمام قوانین ریز و درشت حوزه املاک مسلط شود.

یکی دیگر از مواردی که موکلین را بسیار دلگرم می‌کند،‌ تجربه عملی وکیل زمین در دعاوی ملکی است. تعداد پرونده‌هایی که آن وکیل توانسته است با موفقیت پیروز شود و یا حجم پرونده‌های ملکی که وکیل شما برای کسب تجربه بیشتر مورد بررسی قرار داده است، نشانه‌ای از تجربه او بوده و نمایان می‌کند که او در کار خود چقدر تخصص دارد.

در آخر نیز باید در نظر داشت که یک موکل قرار است پول، وقت و مدارک شخصی خود را نزد وکیل آورده و می‌خواهد به او اعتماد کند که تمام کارها با موفقیت پیش خواهند رفت. از ویژگی‌های خوب یک وکیل ملکی، جدای از مطلع بودن از قوانین معاملات ملکی، قابل اعتماد بودن اوست. هر فرد با حضور در نزد وکیل، می‌تواند در چند لحظه اول تصمیم بگیرد که به وکیل پیش روی خود اعتماد کند یا خیر. وکیل باید با موکل خود کاملا صادق باشد و نفع او را بر هر چیزی ارجح بداند.

بهترین وکیل ملکی تهران چه ویژگی دارد؟

بهترین وکیل ملکی در تهران با توجه به قوانین ناحیه‌ای،‌ نحوه برخورد با پرونده‌ها در دادگاه‌های تهران و مواردی از این دست آشنا بوده و با پرونده‌های مشابهی مانند پرونده شما قبلا برخورد داشته است. حتی ممکن است ملک شما در محله‌ای باشد که وکیل شما قبلا موردی را در آنجا حل کرده و به تمام ریزه‌ کاری‌های آن مکان آشنا باشد. انتخاب یک وکیل متخصص ملکی در خود شهر تهران این فرصت را به شما می‌دهد تا مشکلات خود را یکجا رها کرده و بگذارید وکیل زمین شما در تهران خودش مسیر کارها را پیش ببرد.

با توجه به بالا بودن قیمت املاک، مخصوصا در تهران، و همینطور امکان ضایع شدن حق شما در یک پرونده حقوقی، بهتر است همیشه از یک وکیل در کنار خود استفاده کنید. ممکن است این وکیل را حضوری ملاقات کنید و یا اینکه از او به صورت آنلاین مشاوره بگیرید، اما به طور کلی اقدام به برقراری ارتباط با یک وکیل ملکی در تهران به نفع شما بوده و دیگر نگرانی بابت مسائل آینده نخواهید داشت.

سخن پایانی

موسسه عدل ایرانیان ارائه دهنده مشاوره در کلیه امور حقوقی تخصصی بوده که پرونده‌های موفق فراوانی دارد. این موسسه حقوقی در حال حاضر در زمینه‌های مختلف از جمله امور خانوادگی، ارثیه، ملکی و غیره وکالت کرده و تیم وکلای قدرتمندی دارد.

شما می‌توانید با شماره تلفن 02147783 تماس گرفته و برای سریع‌ترین زمان ممکن یک وقت مشاوره رزرو کنید. اگر هم در تهران حضور ندارید، می‌توانید جلسات خود را با وکیل به صورت آنلاین انجام دهید. این کار هم در زمان و هم در هزینه شما صرفه جویی می‌کند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول