اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رسانه باید مستمر حقایق را تبیین کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه یعنی زبان حقیقت بودن و باید حق و حقیقت را مستمر تبیین کند.

رسانه باید مستمر حقایق را تبیین کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حج‌ الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از پوستر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه عرصه رسانه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: آنچه که باید به عنوان تکلیف و وظیفه فردی مورد توجه قرار بگیرد این است که اجازه ندهیم رسانه‌های استکبار جهت‌دهنده فکر جوانان ما باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: آحاد جامعه باید هرکدام رسانه و زبان انقلاب باشند و فرهنگ شهدایی و آرمان‌های بلند امام(ره) را بازگو کنند که این تکلیف قبل از اینکه تکلیف حکومتی باشد یک تکلیف فردی است.

وی با بیان اینکه رسانه یعنی زبان حقیقت بودن و حق و حقیقت را مستمر تبیین کردن، ادامه داد: زبان در رسانه باید شمشیر باشد مانند زبان بسیاری از یاران اسلام مانند عمار یاسر که شمشیر بود و تا لحظه آخر هیچ چیزی مانع این زبان فعال و گویا در بیان حقایق نشد که امروز چنین زبانی نیاز جامعه است.

نکونام بیان داشت: امروز با شبیخون رسانه‌ای از سمت دشمن مواجه هستیم که قصد دارند شهدا و خانواده‌هایشان را خسارت‌دیده جلوه دهند یا طلایی نشان دادن دوران طاغوت که هستی کشور را به یغما بردند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول