اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وسایل سرمایشی و تبیین روند بازسازی منازل بزرگترین دغدغه مردم زلزله‌زده هرمزگان

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین وسایل سرمایشی و سرویس بهداشتی مهمترین نیاز، و عدم اطلاع از نحوه ساخت منازل جدید و زمان آغاز پروژه های عمرانی عمده دغدغه مردم زلزله‌زده است.

وسایل سرمایشی و تبیین روند بازسازی منازل بزرگترین دغدغه مردم زلزله‌زده هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در منطقه زلزله‌زده از نزدیک روند خدمات رسانی را بررسی و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

وی در پس از این بازدیدها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بازدیدها از ساعت ۲ بامداد روز با محوریت روستای سایه خوش آغاز شد و از تعدادی از خانواده‌های مستقر در چادر و خانواده‌های متوفی سرکشی و دلجویی شد.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: نحوه ارائه خدمات اولیه نظیر تحویل چادر، ارزاق، آب شرب، تامین امنیت، رفع مشکلات برق و بویژه دریافت خدمات از طریق خیران سراسر استان بررسی و رضایت کامل مردم را شاهد بودیم.

مرادی تصریح کرد: به علت گرمای شدید هوای مردم منتظر استقرار کانکس، وسایل سرمایشی و همچنین تامین سرویس بهداشتی هستند و انتظار است برآوردن این نیازهای ضروری در حداقل زمان ممکن به سرانجام برسد.

 

وی تامین نان گرم و لزوم استقرار حداقل 2 دستکاه نانوایی سیار در منطقه را از دیگر نیازمندی‌های ضروری برشمرد و گفت: حضور پررنگ سپاه، هلال احمر، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و اتفاقات برق قابل قبول و درخور تقدیر است.

این نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار دستگاه‌های دولتی و ارگان‌های نظامی و انتظامی نقش خیران در تامین نیازمندی های اولیه بسیار پررنگ بود به نحوی که گروهی از خیران با استقرار در منطقه پخت سه هزار پرس غذا در ظهر و سه هزار پرس در شب  و توزیع در کل مناطق زلزله زده را عهده‌دار هستند.

 

مرادی خاطرنشان کرد: نگرانی عمده مردم عدم اطلاع از نحوه ساخت منازل جدید، زمان آغاز پروژه‌های عمرانی منطقه زلزله زده، ابعاد و کیفیت این منازل است که انتظار است با دستور استاندار هرمزگان روند بازسازی از سوی بنیاد مسکن تسریع شود و کمک و تجارب سپاه نیز در این زمینه استفاده شود تا مشکلات مردم سریع‌تر برطرف شود.

وی با تمجید از حضور میدانی استاندار هرمزگان و فرماندهی میدانی بحران، تعامل همه جانبه تمامی مسوولان و جهاد خدمت شکل گرفته در منطقه زلزله‌زده هرمزگان را موجب امیدواری و کاهش آلام مردم دانست.

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول