اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«نون خ» شهرها و قومیت‌های مختلف ایران را به تصویر می‌کشد/ آثار طنز آن‌طور که باید مورد تکریم قرار نمی‌گیرد

تهیه کننده سریال «نون خ» گفت: «نون خ» با نمایش تصاویر مختلفی از شهرهای ایران، یکی از آثار پرمخاطب تلویزیون است که قومیت‌های مختلف را به تصویر می‌کشد. همین امر باعث شده تا یک‌بار دیگر آن روابط اجتماعی بین مردم که در این روزها در اجتماع تار شده است، به نمایش درآید.

«نون خ» شهرها و قومیت‌های مختلف ایران را به تصویر می‌کشد/ آثار طنز آن‌طور که باید مورد تکریم قرار نمی‌گیرد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «مهدی فرجی» تهیه‌کننده سریال «نون خ» که در بخش سریال‌های هشتمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم شهر حضور دارد، درباره حضور مجموعه تلویزیونی «نون خ» در این رویداد گفت: عمدتا جشنواره‌های سینمایی بسیار است، اما جشنواره‌ای که بخواهد سریال‌های تلویزیونی را مورد بررسی قرار دهد بسیار محدود است. جز جشنواره جام‌جم، جشنواره فیلم شهر تنها رویدادی است که مجموعه‌های نمایشی را در معرض رقابت می‌گذارد.

تهیه کننده سریال «نون خ» ضمن اشاره به اینکه محتوای سریال «نون خ»، یک طنز اجتماعی است که اقوام مختلف را به تصویر می‌کشد، افزود: سریال «نون خ» با نمایش تصاویر مختلفی از شهرهای ایران، یکی از آثار پرمخاطب تلویزیون است که قومیت‌های مختلف را به تصویر می‌کشد. همین امر باعث شده تا یک‌بار دیگر آن روابط اجتماعی بین مردم که در این روزها در اجتماع تار شده است، به نمایش درآید و همین نقطه‌ای است که این مجموعه و جشنواره را به هم می‌رساند.

او ادامه داد: جشنواره فیلم شهر یکی از مهم‌ترین رویدادها در سطح بین‌الملل است و به همین دلیل برای هر سازنده‌ای حضور اثرش مهم است. اما در این بین یک‌سری گلایه‌ها نیز وجود دارد، زمانی که خبر حضور این سریال را در جشنواره فیلم شهر اعلام کردم، «سعید آقاخانی» کارگردان این کار به من پیام داد و خواست کار را از این رقابت خارج کنیم. اصولا در این جشنواره‌ها آثار طنز آن‌طور که باید و شاید مورد تکریم قرار نمی‌گیرد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی ۲۷ تا ۳۱ تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول