اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خسارت زلزله به مجتمع پرورش میگو «سایه خوش» باید جبران شود

رئیس کل دادگستری هرمزگان به منظور پیگیری جبران خسارات وارده به مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش که در جریان زلزله اخیر آسیب دیده دستورات ویژه‌ای صادر کرد.

خسارت زلزله به مجتمع پرورش میگو «سایه خوش» باید جبران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر همکاری و مساعدت با سایر دستگاه‌ها در راستای بسیج امکانات و کمک به رفع گرفتاری و کاهش مشکلات حادثه‌دیدگان از زلزله اخیر از مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش بندرلنگه بازدید شد که در نتیجه این بازدید ملاحظه شد که خسارات‌های قابل  توجهی به ابنیه و استخرها این واحد تولیدی وارد شده است‌.

 

وی همچنین با تاکید بر لزوم بررسی خسارات وارده به منظور جبران خسارات این مجتمع و تمامی واحد‌های تولیدی آسیب دیده در جریان زلزله اخیر غرب استان هرمزگان افزود: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری هرمزگان قرار دارد و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

 

به گزارش فارس، مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش با مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و امکان برداشت هزار و ۷۵۰ تن میگو، مشغول به فعالیت بود که در نتیجه سه زمین لرزه بالای شش ریشتری روز شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ فعالیت آن با مشکلاتی مواجه شده است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول