اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پیام اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی به حجاج: ما را فراموش نکنید

جمعی از اسرای فلسطینی طی بیانیه‌ای خواستار توجه بیش‌تر به مسجدالاقصی شدند.

پیام اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی به حجاج: ما را فراموش نکنید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعی از اسرای فلسطینی طی بیانیه‌ای از داخل زندانهای اشغالی، اتاق های قرنطینه و سلولهای انفرادی، به امت عربی و اسلامی به طور خاص و حاجیان عزیزمان به طور ویژه، سلامی محبت آمیز و پیامی آمیخته با حسرت و دلتنگی می فرستیم. امروز با شما صحبت می کنیم، از طریق یک پیام مکتوب و فردا با شما رو در رو صحبت می کنیم و ان‌شاءالله در مسجد الاقصی با شما ملاقات خواهیم کرد.

مقدر شده است که بین محراب نماز و جهاد متحد شویم و از نقطه صفر به مقابله با این اشغالگر بپردازیم و در یک حالت درگیر دائمی باشیم که سبب افزایش ایمان و تقوا در ما گردیده است.
حاجیان عزیز ما امروز در بهترین روزهای خداوند متعال زندگی می کنیم و شما در پاک ترین نقطه روی زمین هستید و دل ما مشتاق گام نهادن در این زمین است.
ما از شما درخواست می کنیم و همه امیدواریم که ما را در دعاهایتان فراموش نکنید و این نعمت را به ما ارزانی بدارید، چنان که زندان اشغالگران و زنجیر لعنتی آن ها، ما را از آن محروم کرده است.
برای ما استقامت و پیروزی و شکیبایی بر سختی‌ها و آزادی‌هایمان را از پروردگار بخواهید و خداوند غم و اندوه ما را به زودی برطرف کند و خانواده های خود را ببینیم و بیت‌المقدس را به همراه شما با نوای الله اکبر فتح کنیم.
خداوند از ما و شما کار نیک و عبادت هایمان را بپذیرد.
درباره برادران اسیر شما در زندان: محمود عارضه، محمد عارضه، نبیل المغیر، زکریا الزبیدی، مناضل نفعیات، علی الصفوری، ماهر الهشلمون، انور العصا، عبدالله عارضه، جاسر رداد، ایاد جرادت، محمود ابوشرین.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول