اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر نفت: از خام فروشی جلوگیری می‌کنیم

جواد اوجی در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: سرمایه گذاری‌هایی که از اهداف دولت است می تواند از خام فروشی نفت جلوگیری کند و در کمک به اقتصاد هم می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

وزیر نفت: از خام فروشی جلوگیری می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 15 تیر هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در چندسال گذشته سرمایه گذاری آنچنانی در حوزه نفت و گاز صورت نگرفته است.

 وی افزود: با این سرمایه گذاری‌ها که مد نظر دولت است قطعا این نقدینگی افسارگسیخته که امروز در سطح جامعه وجود دارد به سمت تولید کشیده  می شود که در نتیجه آن هم مردم بهره  آن را می بینند و هم امنیت انرژی در کشور حاصل می شود. 

وزیر نفت ادامه داد: این سرمایه گذاری هایی که از اهداف دولت است می تواند از خام فروشی نفت جلوگیری کند و در کمک به اقتصاد هم می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

اوجی افزود: طی یک ماه و نیم گذشته جلسات فشرده‌ای در شورای اقتصاد و تیم اقتصادی دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور داشتیم.

وی گفت: نزدیک به بیست پروژه اولویت‌دار در حوزه تولید نفت و اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام فروشی که پروژه‌های شیرینی هستند را طراحی کردیم. 

وزیر نفت گفت: بسته اقتصادی دولت در مورد پنج پروژه اولویت‌دار وزارت نفت که بسیار برای سرمایه گذاران شیرین است با شش هلدینگ را امضا کردیم زیرا بزرگترین میدان نفتی ما با کشورهای همسایه است.

وی تاکید کرد: دولت مردمی سیزدهم و وزارت نفت در ۱۲ ماه اخیر بالغ بر ۲۰ میلیارد دلار در بخش‌های مختلف از طریق قرارداد و تفاهم نامه سرمایه‌گذاری کرده است.

انتهای پیام/ ت 36

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول