اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری 7 اراذل و اوباش در تبریز

فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری 7 نفر از اراذل و اوباش که با عربده کشی امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته بودند، خبر داد.

دستگیری 7 اراذل و اوباش در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رمضان الهوردیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه افرادی با قمه‌کشی اقدام به قدرت نمایی، ایجاد وحشت در یکی از محلات کرده و با تخریب خودروهای عبوری و پارک شده همچنین فحاشی باعث رعب و وحشت اهالی و سلب آسایش آنان شده‌اند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه صحت موضوع مورد تأیید قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، اکیپ‌های ویژه‌ای به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۱ با شیوه‌های پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، طی ۴ فقره عملیات غافلگیرانه، ۷ نفر از اراذل و اوباش نوظهور و گردنکش را به اتهام قدرت نمایی و تخریب اموال و خودرو ها دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تبریز با بیان اینکه این افراد پس از تشکیل پرونده به همراه اموال ممنوعه کشف شده به مرجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است و چنانچه کسانی بخواهند در این آرامش و آسایش اختلال ایجاد کند با پاسخ قاطع و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول